Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sophie en Marjolein

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sophie en Marjolein

Hier dan nog een fotoke met niet 1 maar 2 modellekes erop.
    Hopelijk is het iets ?

xiebu

Last edited by xiebu; 15 oktober 2009, 07:31.
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

Re: Sophie en Marjolein

Vind persoonlijk de foto's (ook de vorige van Marjolein alleen) wat donker. Ik denk dat het opfleuren en ook de exposure wat optrekken ten goede zou komen.
    Deze foto vind ik daarnaast ook weinig eer aandoen aan de modellen... Het linkse model bijvoorbeeld heeft veel weg van een mannequinpop uit de winkel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boke78 Bekijk bericht
      Vind persoonlijk de foto's (ook de vorige van Marjolein alleen) wat donker. Ik denk dat het opfleuren en ook de exposure wat optrekken ten goede zou komen.
      Deze foto vind ik daarnaast ook weinig eer aandoen aan de modellen... Het linkse model bijvoorbeeld heeft veel weg van een mannequinpop uit de winkel...
      Bedankt Boke78 ,

bij deze aangepast de exposure stond goed , heb gewoon de helderheid beetje opgekrikt .....

xiebu
      "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
      *BD1033BE*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
        Bedankt Boke78 ,

bij deze aangepast de exposure stond goed , heb gewoon de helderheid beetje opgekrikt .....

xiebu
        (Alweer) Persoonlijk vind ik 'm qua kleuren veel beter ...
        De opmerking over het mannequinpop-gehalte van linkse model blijft natuurlijk ...

Comment

Working...
        X