Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lingerie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lingerie

hier een shoot met Laetitia weer.
    Ik heb deze keer wat lingerie gedaan.
    Ik vind het resultaat zelf heel mooi en wil zeker en vast meer shoots doen in Lingerie doen, ik wil echt het breekbaar, gevoelig en vrouwelijk naar boven brengen net een dromerig beeld dus absoluut niets vulgair...

Dit is een preview heb er nog meer lol

(ik weet dat sommigen mijn kleurkeuzes raar vinden maar dat neem ik als compliment gezien ik echt zo een rare sfeer wil op mijn foto's en geen technische perfectie)

A kiss of light

Always Waiting

Model: Laetitia
    Make up: Me
    Styling: Me

grtz
    Nella
    Nella Balda Photography

Re: Lingerie

in foto 1 in zit het model kort tegen het kader terwijl de halve voetjes nog te zien zijn, tevens de witte partijen zijn lichtjes uitgebrand
    in foto 2 had ik het model wat meer van de achtergrond geplaatst nu vraagt deze wat veel aandacht en meen dat het zwart wat dichtgelopen is.

wel leuke pose in foto 1

greets
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

Comment

De eerste (compilatie) vind ik fantastisch! Prachtige kleuren, heerlijke pose, schitterende blik, mooi scherp en ik vind zelfs de pamper top! Echt heel leuk.
      Niet geschoten is altijd mis

Comment

eerste is een leuke, maar de tweede een wat rare pose en gelaatstuitdrukking, tis net of ze zit te ......
        maar kom maar met de rest hoor, mijn interesse is gewekt.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

hehe dankjewel Erryt btw het is een ruffle panty vind die erg cute

LoL wel ik kan je verzekeren dat ze niet aan het...was
          Nella Balda Photography

Comment

Mooie kleuren
            Haar rechterarm op de foto toont wel niet het vrouwelijke dat je naar voor wil brengen. Misschien nog wat aan soepen?
            Links mocht zeker nog wat plaats bij foto 1.

Comment

Knap, heerlijk eigenstijlig

Comment

Goddelijk eigenwijse plaat no1. Love it!!!! Weer zo'n mooi voorbeeld van 'flikker al die regels overboord' (rent hard weg )
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

me likes a lot !

knappe stijl en een heerlijk model !

Greetz,
                  TravelToy
                  www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Nella en haar sublieme stijl ik hou ervan zeer knap

Comment

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het model in foto twee zich niet op haar gemak heeft gevoeld op de een of andere manier.

Dat is niet alleen haar gelaats uitdrukking, maar ook haaar houding die dat uitstraalt.
                      Verder is twee ondanks dat de betere foto.

Foto 1 is gewoon overbelicht naar mijn mening.
                      En dat is wel zonde omdat dit een hele sterke plaat is als compo en positie.
                      Ook het model is actief "in" de plaat aanwezig.
                      Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Normaal vind ik zo gemonteerde tweeluiken best te pruimen, hier vind ik het niet werken.
                        Compositie is ook krap-krapper-krapst, er wordt vanalles afgesneden. En op het tweede luik ernaast valt niets te zien eigenlijk.

Het is niet omdat alle "regels" worden overboord gegooid dat je dan per definitie iets origineels en schitterends krijgt...

Ook wat snel en slordig gephotoshopt, onder haar voorarm is nog iets half geblurd, half scherp te zien.

Tweede foto welk leuk, mist wel wat scherpte.

Model, kleuren en kledij wel allemaal zeer lekker op foto.

Comment

1 ste vind ik ok
                          2de komt wat geforceerd over

Is de 2de foto misschien in het begin getrokken, m.a.w. beetje zenuwachtig model, daarna meer op gemak ?

Comment

voor mij ook nr 1

grt frank

Comment

Dankjewel voor de toffe reacties dat apprecieer ik enorm

@irineas

Dit model is eigenlijk mijn schoonzusje we werken heel vaak samen en voelde haar volledig op haar gemak het is wel zo dat Titel van deze foto Always Waiting is...de bedoeling was dat ze weer eens op haar liefje moest wachten...het klinkt misschien vreemd maar ik zit altijd met een soort verhaal bij het photographeren en dat vertel ik ook aan model daardoor kunnen ze beter presteren vind ik...

Overbelicht dat was ook de bedoeling de eerste foto 'Kissed by light' had voor mij nog neiger belicht mogen zijn maar ik apprecieer enorm jou eerlijke mening

@caleido

Het is niet omdat alle "regels" worden overboord gegooid dat je dan per definitie iets origineels en schitterends krijgt...
                              juist maar dat was ook niet mijn bedoeling om iets te fotograferen dat iedereen schitterend vindt...wat voor mij belangrijker is, is dat ik en model vooral blij zijn met resultaat en dat er een bepaalde gevoel inzit...ik streef absoluut niet naar perfectie en dat hebben de meeste hier al ondervonden

ivm dat stukje blurry daar heb je dus gelijk in ik zal dat ook meteen in orde brengen lol shame on me...bedankt

@Patrick C

ik kan garanderen dat ze volledig op haar gemak was is mijn schoonzusje en hebben ondertussen al vaker een shoot gedaan maar denk dat het vooral door mijn verhaal kwam ze probeerde in haar rol in te leven en dat deed ze heel goed.

Heel erg bedankt iedereen
                              groetjes
                              Nella
                              Nella Balda Photography

Comment

Working...
                              X