Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
(enige ding wat ik zelf anders gedaan zou hebben is wat 'rimpels' in de nek/borst verzachten en een curvenlaagje op de borst om het iets te verdonkeren en in balans te brengen met het gezicht. Maar dat is sex met pixels )
(enige ding wat ik zelf anders gedaan zou hebben is wat 'rimpels' in de nek/borst verzachten en een curvenlaagje op de borst om het iets te verdonkeren en in balans te brengen met het gezicht. Maar dat is sex met pixels )
Volledig eens over de rimpels op hals en borst, ik ga ze nu wegwerken.
Maar.. is dat visagie-compliment voor mij bedoelt? Want ze had alleen wat mascara en een matterende crème op, rest is PS-werk
Over de huidskleur, ik werk op een niet-gecalibreerd laptopscherm, dus het kan wat verkeerd overkomen. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog niet veel klachten over kleuren ontvangen. Maar zou natuurlijk kunnen. Hoe komt het over bij de rest?
Maar.. is dat visagie-compliment voor mij bedoelt? Want ze had alleen wat mascara en een matterende crème op, rest is PS-werk
Over de huidskleur, ik werk op een niet-gecalibreerd laptopscherm, dus het kan wat verkeerd overkomen. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog niet veel klachten over kleuren ontvangen. Maar zou natuurlijk kunnen. Hoe komt het over bij de rest?
Dan hebben jij en het model goed werk geleverd.
Er zitten hier en daar nog wat roze gebieden in. Maar over het algemeen neigt de tint naar bruin.
Op de wang zit een 'vlek' en op de rechterborstpartij is de kleur wat rozig, maar niet echt storend. (voor mij dan)
Wil je dit wegwerken maak je een extra laag selective color, trekt in het kanaal rood de kleur magenta iets naar beneden -10 / 15 ofzo en voegt iets geel toe. +4 (even gokken hier hoor)
Vul het masker met zwart en je foto is weer normaal.
Poets nu met een witte borstel over de borst waar het te rood is en deze wordt gelijk met de rest.
Comment