Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog wat van Annelien

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nog wat van Annelien

weer erg sterk deze...
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Gewoon TOP! 1 en 2 voorop.
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        hehehehe.. ik zat er op te wachten. Je bent de eerste die het ziet trouwens. Ook op andere fora en na 3 pagina's reacties niet eentje...maar goed.

Ik zag het dus ook en heb het raadsel niet kunnen achteralen. Het zit hem zeker niet in fotoshop, dat heb ik nagekeken. Ik heb wel een heel vreemde manier van belichten hier toegepast. Dish en strip van rechts en een enkele snoot van links. 2 x schuin van voren echter vraag me niet hoe het mogelijk is dat de schaduw niet doorloopt. Ik vind het dus ook bizar. (zou kunnen dat DOC gelijk heeft dat de flits rechts iets van het hout heeft meebelicht. Maar toch. Dan zou deze sterker geweest moeten zijn dan die aan de rechterkant en dan had ik weer geen schaduwen gehad.
        En zodra ik er achterben (ga het met mijn pop annie nog een keer nabootsen) zal ik het je ZEKER vertellen.

Wat een mooie pop hehe

Ben ik de enige die zie dat er twee puistjes nog op haar been zijn? of is dat bewust gedaan?
        En op de armen (Edit)
        Foto2..

groetjes!
        Last edited by Tjele; 4 november 2008, 17:59. Reden: nog wat beter gekeken
        Yannick Desmet 2021
        yannickdesmet.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
          Ben ik de enige die zie dat er twee puistjes nog op haar been zijn? of is dat bewust gedaan?
          En op de armen (Edit)
          Foto2..

groetjes!
          Als het even kan laat ik hier en daar een plekkie zitten om het niet te overshopped te laten lijken.
          Bij dr hals en bij de ketting zitten er nog meer (zijn trouwens geen puistjes maar pigmentvlekjes)
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Ik ben maar half-nederlandstalig, dus sorry voor de fout ik zeg daar puistjes tegen..
            En ok, dan kan ik het begrijpen.. Wou het gewoon vragen omdat ik er geen kritiek over zag.

Als ik maar half uw werk kon nabootsen zou ik al een heel gelukkig iemand zijn !!

Off-Topic : Heb vandaag boek gekocht van Scott Kelby - Photoshop Cs3 voor Fotografen.. Nu beginnen lezen

Grtjs
            Yannick Desmet 2021
            yannickdesmet.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
              Ik ben maar half-nederlandstalig, dus sorry voor de fout ik zeg daar puistjes tegen..
              En ok, dan kan ik het begrijpen.. Wou het gewoon vragen omdat ik er geen kritiek over zag.

Als ik maar half uw werk kon nabootsen zou ik al een heel gelukkig iemand zijn !!

Off-Topic : Heb vandaag boek gekocht van Scott Kelby - Photoshop Cs3 voor Fotografen.. Nu beginnen lezen

Grtjs
              lol okay, wist ik niet.
              Goed boek!! Succes!
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Ik heb al vaker in het verleden jouw foto's vol bewondering op dit forum bekeken.
                Ook deze zijn weerom zeer knap.
                Echter, ik merk toch een groot kleurverschil tussen foto 1 en 2, alhoewel beide beelden toch op dezelfde plek lijkten gefotografeerd te zijn.
                Is dit dan een bewuste kleurtemperatuuraanpassing? Tijdens de opname zelf, of bij de nabewerking?

Guy
                www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
                  Ik heb al vaker in het verleden jouw foto's vol bewondering op dit forum bekeken.
                  Ook deze zijn weerom zeer knap.
                  Echter, ik merk toch een groot kleurverschil tussen foto 1 en 2, alhoewel beide beelden toch op dezelfde plek lijkten gefotografeerd te zijn.
                  Is dit dan een bewuste kleurtemperatuuraanpassing? Tijdens de opname zelf, of bij de nabewerking?

Guy
                  Klopt. Is een andere bewerking
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

'k vond de visa een beetje raar aan de lippen.
                    Mijn eerste reactie was : nè, ze heeft precies ne chocola gegeten.

Allée, het zou niet mijn keuze van visa zijn.

Voor de rest zijn dit topplaten, waar je een internationale naam van een pro fotograaf onder verwacht eigenlijk.

Comment

prachtige fotos van een buitengewoon model
                      grtz
                      nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                        prachtige fotos van een buitengewoon model
                        grtz
                        Jep, zo denk ik er ook over. Dit is gewoon pure klasse!
                        www.pixation.be

Comment

Mooi meisje en zwoel in beeld gebracht op de eerste foto..Ze heeft het wel vind ik om de fotograaf te verleiden..
                          Mijn voorkeur gaat naar 1,3 en 2.
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Mooi meisje en zwoel in beeld gebracht op de eerste foto..Ze heeft het wel vind ik om de fotograaf te verleiden..
                            Mijn voorkeur gaat naar 1,3 en 2.
                            Sterker nog.. dat was de letterlijke vraag die ik aan haar stelde.
                            mja.. hoe verleidt een 14 jarige een ouwe bok van 43? Das niet zo makkelijk hoor
                            Annelien heeft het iig super gedaan vond ik.
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                              Sterker nog.. dat was de letterlijke vraag die ik aan haar stelde.
                              mja.. hoe verleidt een 14 jarige een ouwe bok van 43? Das niet zo makkelijk hoor
                              Annelien heeft het iig super gedaan vond ik.
                              Oooops wat gaat dit geven binnen een paar jaar...Mijn toekomstige en ik hebben er elk eentje van 11 en dat begint nu al..
                              Er komen harde tijden aan in dit Christina Aguiliera tijdperk...
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                              X