Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stefanie !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stefanie !

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Re: Stefanie !

vind het zeker geen lelijk plaatje mooi scherp op de ogen, leuke compo...

Het lijkt me echter wel (zal mijn inbeelding wel zijn) dat er een redelijke laag schmink op haar gezicht ligt?
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
      vind het zeker geen lelijk plaatje mooi scherp op de ogen, leuke compo...

Het lijkt me echter wel (zal mijn inbeelding wel zijn) dat er een redelijke laag schmink op haar gezicht ligt?
      Uiteraard zijn de modellen geschminkt, dat is de persoonlijke keuze van het model, en ik heb da graag hoor .

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Alles meer dan ok aan deze foto. Alleen de bewerking ligt mij niet, iets teveel van het goede.
        http://www.jeanpaulmontuori.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cameleon Bekijk bericht
          Alles meer dan ok aan deze foto. Alleen de bewerking ligt mij niet, iets teveel van het goede.

Bedankt voor je reactie, al wil ik er wel aan toevoegen dat de bewerking hier echt wel minimaal was en de zeer beperkte DOF komt door het gebruik van een 135mm op volle opening F2.

MVG, Jeff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            Bedankt voor je reactie, al wil ik er wel aan toevoegen dat de bewerking hier echt wel minimaal was en de zeer beperkte DOF komt door het gebruik van een 135mm op volle opening F2.

MVG, Jeff
            Mooi Jeff,

Scherpte op de juiste plaats, mooie compo, mooi model, mooie uitstraling.

Maaaaaar, mischien was ie nog beter met één stopje kleiner diafragma, ietsje meer scherptediepte, maar dat kan je maar weten als je kan vergelijken hé.

In ieder geval geslaagd voor een vermoedelijk niet studio opname.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Mooi Jeff,

Scherpte op de juiste plaats, mooie compo, mooi model, mooie uitstraling.

Maaaaaar, mischien was ie nog beter met één stopje kleiner diafragma, ietsje meer scherptediepte, maar dat kan je maar weten als je kan vergelijken hé.

In ieder geval geslaagd voor een vermoedelijk niet studio opname.
              je hebt waarschijnlijk gelijk de dof is erg krap op F2, maar ik wou het per definitie is proberen, de volgende maal zal het F2,8 worden.

Bedankt voor je reactie.

MVG, Jeff

Comment

een mooie opname, maar inderdaad de schouder loopt te snel weg(DOF).
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                  je hebt waarschijnlijk gelijk de dof is erg krap op F2, maar ik wou het per definitie is proberen, de volgende maal zal het F2,8 worden.

Bedankt voor je reactie.

MVG, Jeff
                  Voor een opname op volle opening met de 135mm vind ik hem echt nog vrij scherp , maar ik gebruik die 135mm meestal ook op 2.8 en dan nog voor tenvoete uit opnames.
                  Voor een portret zo dichtbij als deze heb je met de 135mm zeker F11 nodig om beide ogen mooi scherp te krijgen.
                  Het is een mooi speeltje die 135 maar scherpstelling is erg kritisch .

Comment

Working...
                  X