Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze zijn niet in studio genomen maar op locatie (verlaten pand) maar dat zie je niet.
Belichting: 2speedlights (zilveren paraplu & sofbox) en een zilveren reflectiescherm voor tegenlight.
Water is het resultaat van een lek in het dak en regen (géén emmer en géén tuinslang ).
2 spetterende foto's!!! Alleen vind ik het haar in de natte versie wat raar. Het achterste is niet echt nat en dat komt voor mij wat raar over. Maar dat is maar een detail, want voor de rest is het echt
Sorry voor de overduidelijke uitleg. Bedoel het stuk haar links van haar hand. Ik denk dat, doordat het haar niet goed nat is, dat het voor mij toch wat vreemd overkomt. Raar dat dat stuk niet echt nat is.
Misschien gewoon een rare hersenkronkel van mij.
Comment