Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vooral onscherp...... beetje rommelige compo......
Eerlijk gezegd weet ik niet goed wat ik van je foto moet denken, mij spreekt het geheel niet aan. Weet niet wat je bedoeling is van deze foto.
Topic noem je de appel maar die is nu juist niet scherp!
Gr
Ed
Het idee is schitterend ... maar 't komt er niet uit!!
Alleen de ring scherp? Hmmmm ...
Hier is enig advies, van de stielmannen op deze site, op zijn plaats.
op de originele foto is de hand wel scherp, ik denk dat de oncherpte komt door de foto te verkleinen...
...lijkt me sterk dat de ene hand onscherp is geworden door het vergroten en de andere niet.
Volgens mij is het toch bewegingsonscherpte omdat de hand beweegt om die appel hoog te houden, misschien had je hem beter in het onderdeel "fotodiscussie" kunnen plaatsen omdat er wel wat over "te discussiëeren valt.
Last edited by jan.brouwers; 20 april 2007, 05:07.
ik vind dit wel een heel leuke foto. De scherpheid doet er niet erg toe vind ik. Terwijl ik er wel van overtuigd ben dat het hand scherp is. Wat me vooral aantrekt in deze foto is de sfeer en dynamiek. De beweging in hand en appel maken het beeld wat levendig. En de kleuren brengen er zeker ook de juiste sfeer in!
Comment