Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Te donker en te weinig detail om een echt positief oordeel te vellen, het idee is er, de uitwerking kon iets duidelijker. Mocht je géén omschrijving gegeven hebben zou ik totaal niet weten waarover deze foto zou gaan.
foto met flash recht in zijn gezicht vanop 2 meter
en dan veeeeeeeeel bewerking
Het is voor mij een mooie bewerking. Ik kan me voorstellen dat je eerst begint met een sterk ingezoomde versie van deze foto en dan langzaam uitzoomed tot het moment dat je zie dat het een gezicht is van een kind. Prachtig.
Misschien is ons sterrenstelsel wel een klein onderdeeltje van een of ander portret.
Te donker en te weinig detail om een echt positief oordeel te vellen, het idee is er, de uitwerking kon iets duidelijker. Mocht je géén omschrijving gegeven hebben zou ik totaal niet weten waarover deze foto zou gaan.
te weinig detail? voor een betere uitwerking (lees: meer op sterrenhemel lijkend) had ik veel minder details moeten laten staan denk ik. Ik wou dan ook een mix van de twee
denk iets te veel bewerkt !!!!
nja.. je kan ook wachten tot je een kind tegenkomt wiens gezicht werkelijk uit sterrren bestaat
Comment