Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Schitterende foto ... blik cfr lijnen in achtergrond
Misschien net iets korter afknippen onderaan (net tot boven hand) ... dan trekt de boezem niet alle aandacht weg. Mij stoort het niet ... maar als je enkel daar naar kijkt?
Voor mij geslaagde prent (dito model) ... waar kan ik hier weer vijf sterretjes geven?
Oeps hier heb ik een probleem, ik zit op mijn werk op een kleine monitor, en moet scrollen naar boven en naar onder...............en dan krijg ik ofwel een zeer knap model waar de cadrage juist stopt ofwel een fraaie kin en met einde op borsten................... Compogewijze gezien, is de eerste cadrage dan de beste.....probeer zelf maar en stop enkele cm onder de V-uitsnijding. Voor de rest met dit model laat maar komen.
Vind dit wel geslaagd, ook als compo. Idd je leest hierboven waar de oogjes naar geleid worden, maar dat is nu eenmaal een deel van het vrouw zijn, in dit geval zelfs in belangrijke mate En dat heeft de fotograaf goed vastgelegd. Begrijp me niet verkeerd, maar dit is nu net waarvan de marketing en mediawereld gebruik maakt, noem het seksistisch of niet.
IMO is dit beeld
Vind dit wel geslaagd, ook als compo. Idd je leest hierboven waar de oogjes naar geleid worden, maar dat is nu eenmaal een deel van het vrouw zijn, in dit geval zelfs in belangrijke mate En dat heeft de fotograaf goed vastgelegd. Begrijp me niet verkeerd, maar dit is nu net waarvan de marketing en mediawereld gebruik maakt, noem het seksistisch of niet.
IMO is dit beeld
Mediagezien klopt jouw bevinding, maar Xadec vraagt onze mening over zijn probeersel met zijn vriendin, en dan zie ik ze liever minder benadrukt in mate, maar wel benadrukt in tederheid en romantiek....... maar ja ik wordt oud, t' zal dat zijn
Comment