Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mode - academie Antwerpen - show 2006

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mode - academie Antwerpen - show 2006

het was men eerste keer fotograferen van een catwalk, commentaar is welkom maar go easy on me!

Re: mode - academie Antwerpen - show 2006

Jammer dat ze allemaal zwaar onderbelicht zijn.Qua compostie kunnen ze me overigens wel bekoren. Probeer nog eens wat met Photoshop qua contrast/brigthness, maar ik betwijfel of het nog een mooi resultaat geeft.
    Nouja, geeft niks. Gewoon nog een keer proberen toch?
    KM 5D, 18-70 3.5-5.6 / 17-70 2.8-4.5 / 28-75 2.8 / 50 2.8 / 75-300 4-5.6 / 2 Gb @ Velbon

Comment

Je mag ze gerust wat groter posten. Ze lijken me alle drie niet volledig scherp, misschien komt dat door het verkleinen? In dat geval: BDSizer, te downloaden van deze site.
      Beauty need only be a whisper
      Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boxum56
        Jammer dat ze allemaal zwaar onderbelicht zijn.Qua compostie kunnen ze me overigens wel bekoren. Probeer nog eens wat met Photoshop qua contrast/brigthness, maar ik betwijfel of het nog een mooi resultaat geeft.
        Nouja, geeft niks. Gewoon nog een keer proberen toch?
        niet onderbelicht hoor
        your screen must be to dark!
        op mijn scherm zijn ze perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tmh
          Je mag ze gerust wat groter posten. Ze lijken me alle drie niet volledig scherp, misschien komt dat door het verkleinen? In dat geval: BDSizer, te downloaden van deze site.
          nee bewegingsonscherpte heb nochthans gefotografeerd op 1/100 ste van een seconde en toch nog bewegingsonscherpte...het was natuurlijk de eerste keer volgende keer beter...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hewientjah
            niet onderbelicht hoor
            your screen must be to dark!
            op mijn scherm zijn ze perfect!
            ze zijn wel wat onscherp hoor dus perfect is anders. maar tzijn zeker mooie foto's het is je dus ook goed afgegaan. probeer idd wat groter te posten. Gr djai
            http://www.djai.nl
            Konica Minolta Dynax 5D
            KM 35-70mm lens
            Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

Working...
            X