Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

typical perrush

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• typical perrush

tja, deze plaat kun je bijna als schoolvoorbeeld van mijn stijl nemen. Of je het nu mooi vindt of niet, that's my kind of photography

--

--
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

Re: typical perrush

Awel,

ik vind het mooi

Mooi rupsje trouwens

Comment

leuke compo, een rups op een Elandgewei.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Indeed, dit is mooi
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Mooie opname!

Zoals je zegt Perrush, ieder zijn stijl.
          En van jouw stijl heb ik de laatste maanden verschrikkelijk veel geleerd.
          Om dan natuurlijk een eigen stijl te ontwikkelen. Een proces dat nog volop bezig is en hopelijk nooit stopt.

Zelf houd ik van iets meer gesatureerde kleuren en een meer barokke compositie. Maar door je bemerkingen bij mijn foto's heb ik ook de sterke elementen uit jouw stijl leren opmerken wat dan weer mijn foto's ten goede kwam.

We zeggen het niet zo gemakkellijk in deze tijden maar bij deze toch een dikke merci
          Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon
            Mooie opname!

Zoals je zegt Perrush, ieder zijn stijl.
            En van jouw stijl heb ik de laatste maanden verschrikkelijk veel geleerd.
            Om dan natuurlijk een eigen stijl te ontwikkelen. Een proces dat nog volop bezig is en hopelijk nooit stopt.

Zelf houd ik van iets meer gesatureerde kleuren en een meer barokke compositie. Maar door je bemerkingen bij mijn foto's heb ik ook de sterke elementen uit jouw stijl leren opmerken wat dan weer mijn foto's ten goede kwam.

We zeggen het niet zo gemakkellijk in deze tijden maar bij deze toch een dikke merci

Ohlala wat zijn jullie bescheiden !
            Als er me hier steeds 2 namen opvallen aangaande deze fotografie zijn het toch wel Perrush en Pendragon !!
            Jullie leveren knap werk

Yvan
            Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

Comment

Bijzonder goed en keurig afgewerkt
              (werd dit beeld 90° gedraaid om tot een betere compositie te komen of zie ik het verkeerd?)
              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
              BD0290BE

Comment

@ pendragon :
                Denk je dat ik, met de kennis die ik nu heb, zo geboren ben ?? ik denk het niet hé ... en waar denk je dat ik die kennis vergaard heb ??? juist, kijk eens even in de linkerbovenhoek van deze pagina

wacht ik zal je ff helpen, hoef je niet te scrollen

-->

dus mij heb je niet te danken, ik doe gewoon mijn ding.

btw ... idd, jouw kleurtjes zijn lekker gesatureerd ... maar ik vind ze iets té

@ Yvannovich :
                Als er me hier steeds 2 namen opvallen aangaande deze fotografie zijn het toch wel Perrush en Pendragon !!
                ja hallooooo, willen we ff met beide voeten op de grond blijven. Deze uitspraak doet imho vele toch wat oneer aan. Ik ga geen namen noemen (want dan vergeet ik er weer een paar ) maar kijk zelf maar in de macro-thread, daar zijn er nog tussen die met een macrolens overweg kunnen.

@ aquarius :
                tja, die opmerking kreeg ik op DPZ ook al. Ennee, hij is niet gedraaid. Laat ons zeggen dat ie op een omgewaaid stengeltje zat (in werkelijkheid heb ik het stengeltje zelf laten omwaaien ).

Zelf stond ik er niet bij stil dat zo'n horizontaal stengeltje onnatuurlijk overkomt (omdat ik het regelmatig zie waarschijnlijk) maar blijkbaar hebben andere mensen hier wel vragen bij. Dat moet ik dus in de gaten houden. Voila zé, weer iets geleerd
                --

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yvannovich
                  Ohlala wat zijn jullie bescheiden !
                  Jullie leveren knap werk

Yvan
                  Zo bescheiden ben ik niet hoor Yvan
                  Gewoon een (stilaan) tevreden amateur die dat hier eens laat blijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
                    @ pendragon :
                    Denk je dat ik, met de kennis die ik nu heb, zo geboren ben ??
                    Is dat niet zo

dus mij heb je niet te danken, ik doe gewoon mijn ding.
                    Ik zal het nooit meer doen

btw ... idd, jouw kleurtjes zijn lekker gesatureerd ... maar ik vind ze iets té
                    Awèl, die van jou zijn voor mij te koel

ja hallooooo, willen we ff met beide voeten op de grond blijven. Deze uitspraak doet imho vele toch wat oneer aan. Ik ga geen namen noemen (want dan vergeet ik er weer een paar ) maar kijk zelf maar in de macro-thread, daar zijn er nog tussen die met een macrolens overweg kunnen.
                    Gelijk heb je

Comment

Awèl, die van jou zijn voor mij te koel
                      vraag : welke van de 2 vind jij het meest natuurlijk ?
                      --

Comment

vraag : welke van de 2 vind jij het meest natuurlijk ?
                        antwoord: de mijne natuurlijk

Neen serieus. Ik zit echt niet de saturatie op te trekken in PS hoor.
                        De Provence-opnames bijvoorbeeld waren zo gesatureerd door de zon en het andere licht dat je daar ter plaatse hebt. Ik flits ook zelden of nooit bij. Misschien heeft dat een invloed?

En wat zijn natuurlijke kleuren? Wie zegt dat ik kleuren hetzelfde zie als jij?
                        De gustibus et coloribus....
                        Ik zag recent nog foto's van je op BD met naar mijn bescheiden mening veel te vlakke kleuren t.o.v. diegenen die ik met het blote oog waarneem.

Ik zal het in het vervolg vermelden in mijn reacties. Lijkt mij interessant om over een langere tijdspanne de visie van 2 fotografen te vergelijken inzake kleuren.

Maar dan moeten we deze discussie best opstarten onder fotodiscussie ipv showcase.

Alvast gegroet,

Pendragon

Comment

Prima plaat

Tja, die kleurkes hé .

Perrush, je vindt die van mij ook té fel. Nochtans werken we (dikwijls) met hetzelfde toestel. Alleen gebruik ik de Etcetera profielen van Magne Nilson in Capture 1 en die zijn gekend voor hun levendige doch natuurgetrouwe weergave. Ik doe ook absoluut niets aan de saturatie, absoluut niets.

Meer info : http://etcetera.cc/pub/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
                            Perrush, je vindt die van mij ook té fel.
                            kan me niet inbeelden dat ik dat ooit gezegd heb (en nu ga ik hier waarschijnlijk lekker op mijn bek )
                            --

Comment

kan me niet inbeelden dat ik dat ooit gezegd heb (en nu ga ik hier waarschijnlijk lekker op mijn bek )
                              Kerstboom met ballen.... remember

Comment

Working...
                              X