Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
lijkt een mooie opvulling van het beeldoppervlak, maar er is niets scherp.
Dit heb je wel meer voor; heb je al geanalyseerd waar de oorzaak ligt? We krijgen alleen het beeld op Belg Dig te zien en kunnen niet opklimmen naar de bronnen; zelfs exifs zijn blanco. Je zal dus zelf op zoek moeten gaan naar de stap waar het misloopt. Ik vermoed dat je geen beeld zal insturen dat van in het begin onscherp is, dat wordt dus een zoekwerkje. Succes er mee..
lijkt een mooie opvulling van het beeldoppervlak, maar er is niets scherp.
Dit heb je wel meer voor; heb je al geanalyseerd waar de oorzaak ligt? We krijgen alleen het beeld op Belg Dig te zien en kunnen niet opklimmen naar de bronnen; zelfs exifs zijn blanco. Je zal dus zelf op zoek moeten gaan naar de stap waar het misloopt. Ik vermoed dat je geen beeld zal insturen dat van in het begin onscherp is, dat wordt dus een zoekwerkje. Succes er mee..
Bedankt voor je opmerking , In mijn ogen(oud) had het iets, bloempje is kleiner dan een halve cm. Maar vermits het dan niet 'dat' weergeeft, heb ik up geplaatst
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
hetzelfde (soort) bloempje, maar zoals je merkt aan de reacties, merkelijk scherper en kleurrijker.
Door je uitleg over de grootte kan ik me al wel inbeelden dat het macro-probleem hier een grote rol heeft gespeeld: de minste zucht wind, de minste trilling van de hand (geen statief? ) en je hebt het zitten. Ik kom zojuist van de vijver en bij een eerste tri kon ik al 2/3 van de beelden deleten. Morgen teruggaan en met wat ik vandaag leerde, hopen op betere oogst.
Jij ook veel succes gewenst.
Voor zover ik kan zien op mijn monitor zijn is ook de bloem links zijn niet echt scherp (kijk maar eens naar de meeldraden) en valt de focus op de knop rechtsonder. Jammer, want op zich vind ik het wel een mooi beeld.
Comment