Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Dat is een Aziatische hoornaar! Daar hebben we het laatste nog niet van gezien want ze vermenigvuldigen zo snel dat er grote problemen van gaan komen.
Vooral de tweede foto vind ik heel mooi.
Luc, nog een kleine tip misschien, is niet echt nodig hoor, maar je zou kunnen overwegen om bij de eerste foto net boven dat gele blaadje (linksonder) te croppen.
Luc, nog een kleine tip misschien, is niet echt nodig hoor, maar je zou kunnen overwegen om bij de eerste foto net boven dat gele blaadje (linksonder) te croppen.
Bedankt voor de vriendelijke reacties.
Als ik de eerste onderaan crop, dan snijd ik andere blaadjes door die ik er toch liefst helemaal op heb.
Ik kan het gele blaadje verwijderen, dan wordt dat groen ingevuld en loopt het steeltje door. Anderzijds is er wat hoger een herhaling van het geel . . . . . .
Comment