Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

~Nog wat archiefmateriaal, Collage~

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ~Nog wat archiefmateriaal, Collage~

Ik verkies er toch voor om ze in collagevorm te plaatsen, voor mij helemaal prima zo.
    Ik zou het overigens helemaal niet erg vinden als het HOF team er voor kiest om dit archiefmateriaal niet te nomineren, vanwege het feit dat het archief is, No Problem...
    Het belangrijkste vind ik (al is het maar 1 iemand) om wat inspiratie te geven, dat is de reden dat ik zelf ook zulke foto's kon maken.

Rob,

Deze foto's zijn stuk voor stuk zeker HoF waardig.

Comment

Heel mooi precisiewerk Rob.

Comment

Wauw, echt zalige plaatjes terug. Die kleuren spatten gewoon van mijn scherm af.

Comment

Archief of niet het blijven allemaal prachtige beelden, alweer een geslaagde collage Rob

Comment

mij stoort je collagevorm ook niet, omdat ik de afzonderlijke beelden bewonder. Mijn bedenking was dat je bij een dergelijke collage best een net kruispunt creëert in het midden (de beruchte kers op de taart).
            Wat de HoF betreft: het is natuurlijk leuk, maar men kan niet verwachten elke week in die lijst te staan, ook al zijn de insecten van deze week even prachtig als die van vorige week. Het zou andere inzenders nooit aan bod laten komen. Persoonlijk vind ik de meerwaarde van het forum meer liggen in het ontdekken van een andere aanpak in de opnamefase of tijdens de bewerking. Wanneer men regelmatig komt kijken, kan men vaak al aan het beeld zien wie de fotograaf was. Wanneer die dan toch verrast, is dit een tip voor mijn geheugen om die aanpak ook eens te gebruiken. Weer wat bijgeleerd!
            Je laat me wel telkens wat meer van die kleine wereld ontdekken. We zijn als mens duidelijk niet alleen op deze wereld
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
              Mijn bedenking was dat je bij een dergelijke collage best een net kruispunt creëert in het midden (de beruchte kers op de taart).
              Dit was ik nog vergeten te vermelden, maar volg ik ook in.

Comment

Weer 4 pareltjes
                Zie ook flickr

Comment

Working...
                X