Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

misvormde boleet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• misvormde boleet

Misvormd maar toch wel mooi vind ik.

Update: WB een heel pak warmer gezet, lus grootse streep van bokeh verwijderd.

Orgineel:

Deze is ook de moeite waard om 100% te bekijken http://www2.picturepush.com/photo/a/...mg/6828910.jpg
    Last edited by jos82; 26 oktober 2011, 18:56.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Re: misvormde boleet

alleen de kleuren vloeken... probeer ook die achtergrond iets te verbeteren, dan is het een mooie.
    https://www.naturephotoportal.com/

Comment

Ik vind hem wel cool zo, anders dan anders. Mooi scherp trouwens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk bericht
        alleen de kleuren vloeken... probeer ook die achtergrond iets te verbeteren, dan is het een mooie.
        Bedankt voor het reageren. Heb inderdaad overwogen de vlekken weg te clonen, maar heb besloten dat juist niet te doen. Zelf vind ik ze bij deze wel iets toevoegen. Maar smaken verschillen naturlijk.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

Comment

mooi compo maar vind de kleuren ook ietsje té flashy
          groetjes Ingrid

Comment

Die grote versie is ragscherp
            Kleuren komen inderdaad wat "anders" over, zou persoonlijk nog wat bijwerken met de witbalans.

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Bedankt voor alle reacties, heb een update geplaatst waar de witbalans een stuk warmer is.
              Voor mijn gevoel is het wel warmer als dat het in werkelijkhijd was, maar inderdaad wel mooier zo.
              MIJN WEBSITE

Comment

Een speciale met z'n misvormingen
                Ik vind de update net iets te warm. Er tussenin zou realistischer zijn. Het wegwerken van die ene vlek tot tegen de hoed is wel goed gedaan en komt het beeld ten goede

Grtz,
                Kurt

Comment

'k Ga voor de kleuren van de originele en de BG van het upke
                  De kleuren van 't upke zou ik iets terugschroeven...zoveel mensen...zoveel smaken
                  'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                  Grtjs, Jacky

Comment

Working...
                  X