Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nogmaals.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nogmaals.....

.......een orchidee, wel even anders.

.

Alvast bedankt voor het kijken. Feedback mag ook.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Nogmaals.....

deze vind ik goed geslaagd ,net een vogelkop met aan weerszijden de vleugels ,goeie scherpte en belichting ,ook een mooie compo

Comment

Mooie compositie maar ik vind het een beetje hard (flits)licht. Komt de kleuren niet zo mooi uit.
      CyberLiquid

Comment

Persoonlijk vind ik hem te hard qua licht.

Ingeflitst?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -ernie- Bekijk bericht
          Mooie compositie maar ik vind het een beetje hard (flits)licht. Komt de kleuren niet zo mooi uit.
          Oorspronkelijk geplaatst door Superbamboe Bekijk bericht

Ingeflitst?
          Te hard???
          Dat was nu net de bedoeling de kleuren iets harder te accentueren en af te lijnen.
          Ja, geflitst. Langs achter, zoals de politie, dus altijd prijs.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Aflijnen doe je daarmee wel, maar ik denk niet dat je ze daardoor beter accentueert.
            CyberLiquid

Comment

Mooie compo, maar vind ook de kleuren niet echt realistisch
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                Mooie compo, maar vind ook de kleuren niet echt realistisch
                Hoezo niet realistisch? Hoe zouden die er dan moeten uitzien?
                Heb ze niet zelf ingekleurd, dus.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                  Hoezo niet realistisch? Hoe zouden die er dan moeten uitzien?
                  Heb ze niet zelf ingekleurd, dus.....
                  Flitsen zorgt ervoor dat de kleuren flets worden. Dat is ook met deze opname gebeurt.

De scherpte en compositie zijn overigens wel fraai

Comment

Ingeflitst?
                    Flitsen zorgt ervoor dat de kleuren flets worden. Dat is ook met deze opname gebeurt.
                    Is dit niet tegenstrijdig?
                    Enerzijds te hard, anderzijds te flets?

Comment

Trek het u niet te erg aan Louis, ik vind het een mooie foto en zeer geslaagd.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                        Is dit niet tegenstrijdig?
                        Enerzijds te hard, anderzijds te flets?
                        Ik zal het beter uitleggen:

Door flitsen worden de contrasten te hard en de kleuren flets. Contrast heeft niet perse iets met kleur te maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Trek het u niet te erg aan Louis, ik vind het een mooie foto en zeer geslaagd.

Grtz, RF
                          Louis vraagt om feedback op z'n foto. We geven hem blijkbaar niet de feedback die ie graag had gehad. Ik geef mijn feedback altijd zo eerlijk mogelijk. Als een foto technisch niet in orde is mag daar best wat op gezegd worden toch?

Maargoed, als negatieve feedback niet meer is gewenst beoordeel ik vanaf nu alleen nog maar de topfoto's die men hier post.

Ik neem aan dat iedereen hier post om iets te leren van de reacties die er komen op zijn/haar werk. Van negatieve feedback leer je juist iets. Hoe het in het vervolg beter kan b.v.

Nu reageert Louis als een stier op een rode lap op alle kritiek die er komt.

Comment

Louis vraagt om feedback op z'n foto. We geven hem blijkbaar niet de feedback die ie graag had gehad. Ik geef mijn feedback altijd zo eerlijk mogelijk. Als een foto technisch niet in orde is mag daar best wat op gezegd worden toch?

Maargoed, als negatieve feedback niet meer is gewenst beoordeel ik vanaf nu alleen nog maar de topfoto's die men hier post.

Ik neem aan dat iedereen hier post om iets te leren van de reacties die er komen op zijn/haar werk. Van negatieve feedback leer je juist iets. Hoe het in het vervolg beter kan b.v.

Nu reageert Louis als een stier op een rode lap op alle kritiek die er komt.
                            Ik twijfel er geen moment aan dat u een eerlijk oordeel hebt gegeven.
                            Ik vind alleen dat Louis zijn bedoeling heeft uitgelegd hoe hij de foto er wou laten uitzien zoals men deze hier ziet.
                            Iedereen heeft zijn visie op fotografie, dit mag toch ook neem ik aan.
                            Dus mijn excuus als ik mij verkeerd zou uitgedrukt hebben.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                            X