Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Te hard???
Dat was nu net de bedoeling de kleuren iets harder te accentueren en af te lijnen.
Ja, geflitst. Langs achter, zoals de politie, dus altijd prijs.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Trek het u niet te erg aan Louis, ik vind het een mooie foto en zeer geslaagd.
Grtz, RF
Louis vraagt om feedback op z'n foto. We geven hem blijkbaar niet de feedback die ie graag had gehad. Ik geef mijn feedback altijd zo eerlijk mogelijk. Als een foto technisch niet in orde is mag daar best wat op gezegd worden toch?
Maargoed, als negatieve feedback niet meer is gewenst beoordeel ik vanaf nu alleen nog maar de topfoto's die men hier post.
Ik neem aan dat iedereen hier post om iets te leren van de reacties die er komen op zijn/haar werk. Van negatieve feedback leer je juist iets. Hoe het in het vervolg beter kan b.v.
Nu reageert Louis als een stier op een rode lap op alle kritiek die er komt.
Louis vraagt om feedback op z'n foto. We geven hem blijkbaar niet de feedback die ie graag had gehad. Ik geef mijn feedback altijd zo eerlijk mogelijk. Als een foto technisch niet in orde is mag daar best wat op gezegd worden toch?
Maargoed, als negatieve feedback niet meer is gewenst beoordeel ik vanaf nu alleen nog maar de topfoto's die men hier post.
Ik neem aan dat iedereen hier post om iets te leren van de reacties die er komen op zijn/haar werk. Van negatieve feedback leer je juist iets. Hoe het in het vervolg beter kan b.v.
Nu reageert Louis als een stier op een rode lap op alle kritiek die er komt.
Ik twijfel er geen moment aan dat u een eerlijk oordeel hebt gegeven.
Ik vind alleen dat Louis zijn bedoeling heeft uitgelegd hoe hij de foto er wou laten uitzien zoals men deze hier ziet.
Iedereen heeft zijn visie op fotografie, dit mag toch ook neem ik aan.
Dus mijn excuus als ik mij verkeerd zou uitgedrukt hebben.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment