Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruige Rups

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ruige Rups

Speciaal beeld, knap gebracht, onscherpte vind ik niet zo storend omdat de aandacht toch naar de 'hoofdtooi' gaat !
    grtjes, fabke
    Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk bericht
      Speciaal beeld, knap gebracht, onscherpte vind ik niet zo storend omdat de aandacht toch naar de 'hoofdtooi' gaat !
      grtjes, fabke
      En die is ook niet scherp.
      Nu heb ik hier al honderden commentaren gelezen en daar heeft men het altijd over de scherpte op de ogen. Soms kan ik toch niet volgen hoor. Sorry.

Grtz

Louis
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
        Nu heb ik hier al honderden commentaren gelezen en daar heeft men het altijd over de scherpte op de ogen. Soms kan ik toch niet volgen hoor. Sorry.

Grtz

Louis
        Jij maakt 1 kapitale fout. Je probeert nog steeds de psyche van de amateur-fotograaf te doorgronden. Niet aan beginnen, het lukt je toch nooit....

Comment

Louis,
          het klopt dat we graag de ogen scherp zien, omdat die meestal het aandachtspunt zijn.
          Als er echter een andere aandachtstrekker is, zoals hier het punk-kapsel, dan kan er bij een kleine DOF voor gekozen worden de scherpte daarop te leggen. Gekozen door de fotograaf uiteraard...

Anderzijds zou ik bij dit beestje niet direct kunnen zeggen wat of waar de ogen zijn
          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht

Grtz

Louis
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

knap beestje, knappe foto

dat van die scherpte, weet je ondertussen al hé
            Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
            http://gallery.atsharp.com

Comment

voor mij hoeft het niet altijd superscherp te zijn, het totaalbeeld vind ik belangrijker, en van dit hou ik, knappe DoF
              groetjes
              hilde

Comment

Working...
              X