Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
de vlinder zelf staat er heel mooi en scherp op ,ook een mooie BG
,k'heb wel wat moeite met de compo ,voor mij iets te weinig ruimte van boven en iets teveel aan de onderkant,zou ook iets meer naar rechts mogen gestaan hebben
,k'heb wel wat moeite met de compo ,voor mij iets te weinig ruimte van boven en iets teveel aan de onderkant,zou ook iets meer naar rechts mogen gestaan hebben
Met deze comments kan ik wel akkoord gaan.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Alvast bedankt om te kijken, in een poging tegemoed te komen aan de opmerkingen deze aanpassing:
Het is wel wat photoshop aan te pas gekomen, het kaderen door een crop was niet mogelijk daar de crop 90 % van het origineel weer geeft, dus dan maar via canvas links een stukje bijgevoegden en ingevuld, de sprietjes wilde ik persoonlijk wel behouden .
groeten.
'k Volg hier...de grassprietjes storen ook mi.
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment