Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Haha, Jeannot, je had ook mij eventjes te pakken...
Maar het kan gewoon niet, 't hangt met haken en ogen aan elkaar, maar 'who cares', 't is bijzonder leuk en speciaal
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Haha, Jeannot, je had ook mij eventjes te pakken...
Maar het kan gewoon niet, 't hangt met haken en ogen aan elkaar, maar 'who cares', 't is bijzonder leuk en speciaal
Greetz, Kariboe
Koen te pakken ,gij cé viezerik maar hij staat wel degelijk juist, dat hij gesoept is dat is een feit
Koen te pakken ,gij cé viezerik maar hij staat wel degelijk juist, dat hij gesoept is dat is een feit
grtjs
Jeannot (ex drukker)
Ik bedoel maar, de DOF in dit beeld bedraagt enkele cm. Dat betekent dat het sprietje met het druppeltje op bijna dezelfde hoogte moet staan als het vlindertje.
Maar dan kan je natuurlijk nooit die spiegeling in het druppeltje krijgen... Nie mé mij hé drukkertje
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik bedoel maar, de DOF in dit beeld bedraagt enkele cm. Dat betekent dat het sprietje met het druppeltje op bijna dezelfde hoogte moet staan als het vlindertje.
Maar dan kan je natuurlijk nooit die spiegeling in het druppeltje krijgen... Nie mé mij hé drukkertje
ah, zo bedoel je , ja dan heb je natuurlijk gelijk, en heu, het is wel "ex drukkerke" hé
ah, zo bedoel je , ja dan heb je natuurlijk gelijk, en heu, het is wel "ex drukkerke" hé
grtjs
jeannot
Ik bedoelde iets anders, en was het daar niet voor, dan had ik het niet gezien.
De vlinder en het bloemknopje staan/kijken naar de verkeerde kant, je spreekt van 'in een lepel kijken' maar doe dàt of kijk in een spiegel en hef je rechter hand op, dan zie je toch je hand rechts in het spiegelbeeld?! Hier staat bij het originele de vlinderkop naar links en in de druppel staat hij naar rechts en het bloemknopje gaat mee
Daar heb je gemist, de uitvoering is verder en was het niet voor die schoonheidsfout, dan had geen kat het gezien!!!
Goede vakantie in elk geval!!
greets
Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
Maar, en dat acht ik veel eminenter, je gebruikt met veel lef en jois-de-vivre jouw fantasie en de middelen die tot jouw beschikkking staan.
En daar zijn er toch velen die dan in het stof gaan bijten tegen u hé. Velen. !
Ik geniet er al tijden in toenemende mate van hoe ge steeds bekwamer wordt in en met uw gereedschap.
Daar kunnen we nog veel van opsteken Gno.
T''s weer een echte Gno, dat is het.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment