Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
als je goed kijkt is het twee maal de zelfde
een maal vleugels toe en een maal open maar wel mooi tot een foto bewerkt
enkel de scherpte ontbreekt nu nog
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Zelfde mening.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Ooooh, nu heeft die Gno mij toch wel in het ootje genomen
ja klopt , deze zijn samen gevoegd
bij deze was dit voorlopig mijn laatste post, en zal ik een tijdje afwezig zijn.
ik zal als ik kan nog af en toe een beoordeling geven als de tijd het mij toelaat
ik wil iedereen bedanken voor de moeite te nemen om dit hier neer te pennen en ook in mijn andere draadjes en ook bedankt voor de tips en truc's
in de hoop mekaar spoedig terug te horen "zien"
Hehe, 't is een deugniet hé - 't was trouwens te mooi om waar te zijn : twee witjes met beperkte DOF, met de ogen netjes binnen het beperkte scherpstelvlak, de een met de vleugeltjes open, de andere met gesloten fladderaars !
Maar... knappe bewerking drukkerke, want je had mij ook een tijdje bij de neus
bij deze was dit voorlopig mijn laatste post, en zal ik een tijdje afwezig zijn.
ik zal als ik kan nog af en toe een beoordeling geven als de tijd het mij toelaat
ik wil iedereen bedanken voor de moeite te nemen om dit hier neer te pennen en ook in mijn andere draadjes en ook bedankt voor de tips en truc's
Voorlopig laatste post ? Heu, dit klinkt zo... euh... voor lang
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
groetjes,
Jeannot
Graag gedaan, mis je nu al ..........neen even serieus wat je ook van plan mag zijn veel succes toegewenst
groeten Luc.
Hehe, 't is een deugniet hé - 't was trouwens te mooi om waar te zijn : twee witjes met beperkte DOF, met de ogen netjes binnen het beperkte scherpstelvlak, de een met de vleugeltjes open, de andere met gesloten fladderaars !
Maar... knappe bewerking drukkerke, want je had mij ook een tijdje bij de neus
Voorlopig laatste post ? Heu, dit klinkt zo... euh... voor lang
Greetz, Kariboe
Ik had er ook al zitten naar kijken, kon er de vinger niet opleggen... Geheim ontluisterd. Knap gedaan hoor en ons ferm in het ootje genomen.
Klinkt inderdaad lang en zo serieus. Maar toch : het ga je goed en tot hopelijk niet te erg lang...
Comment