Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Als waarneming best interessant. De foto zelf vind ik, in tegenstelling tot je ander (schitterend!) werk, vrij rommelig . Vooral o.w.v. de scherpte die op de plaatsen zit waar ze eigenlijk niet hoort. Ik hoop dat dit niet te hard klinkt, maar ik zeg liever van een foto wat ik er van vind.
Het is niet de beste maar ik vond het een mooie waarneming. Het is één foto, ik begrijp ook niet waarom er scherptepunten zijn op verschillende plaatsen?
Misschien worden jullie wijzer uit de exif.Lens Focal Length: 90,00 mm (- mm)
Shutter Speed: 1/1600 sec
F-Number: F5,0
ISO: 200
Compensation: EV 0/2
Nog een met zelfde probleem
Last edited by ludwigIII; 24 augustus 2006, 16:45.
Er rest ongeveer 25% van het origineel en het is een vluchtfoto van deze rappe vlinderkes. In een van de topics heeft men mij de raad gegeven van minder goede foto's te plaatsen wil ik wat leren. Wel , hoe verbeter ik dit soort foto's? Ik bedoel dan diafragma, sluiterstijd enz.
Comment