Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Heel mooi
Maar het is niet de witte krodde, het is een soort van tuin of waterkers.
Groetjes Jord
Hmmm... Pijlkruidkers dan? Ik heb zo'n boekje van de ANWB maar die plaatjes zijn zo klein dat het niet te herkennen is. Wordt tijd dat ze een van ons BD'ers inhuren om wat fatsoenlijke foto's te maken
mooie bloemkes hoor, maar hoort het met je gebruikte camera/instelling, niet scherper te zijn???.
grt,bouk.
Die eerste is met een G.blur bewerkt, misschien daarom, bij de tweede stond windkracht 12
Maar je hebt gelijk. No 2 kan idd een stuk scherper. No1 is volgens mij redelijk tot goed. Maar ik had gisteren een 'leerling' bij me. Dus alles ging nogal snel. Ik zal het nog eens over doen
Ik ga ook voor de eerste. Misschien is http://www.trq.nl/school/herbarium.php wel een interessante links. Daar kan je nog andere soorten van dezelfde familie en geslacht van een plant bezien.
Die eerste is met een G.blur bewerkt, misschien daarom, bij de tweede stond windkracht 12
Maar je hebt gelijk. No 2 kan idd een stuk scherper. No1 is volgens mij redelijk tot goed. Maar ik had gisteren een 'leerling' bij me. Dus alles ging nogal snel. Ik zal het nog eens over doen
Lijkt mij geen slecht idee...mis nogal wat detail, "toegelopen" wit en een toch iets te onrustige achtergrond....
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment