Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tokyo Hotel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tokyo Hotel

Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
    Geweldig, vooral die laatste. Ik kan me het allemaal zo voorstellen...

En toch blijft dit een vreemde groep. De eerste maal dat ik ze hoorde dacht ik dat de zanger een zangeres was. Als ik foto's van hem zie, ben ik nog steeds niet helemaal overtuigd of het nu echt wel een zanger is...

Ik weet niet goed als de zanger een typetje speelt of niet. Ik heb hem ook zonder schmink en haaropmaak gezien en toen zag hij er toch vrij gewoon uit.
    Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

Comment

Mooie tweede! Als je goed kijkt kan je zelfs de jeugdpuistjes op zijn/haar gezicht zien...

Comment

Tja, muziek is nu eenmaal een kwestie van smaak he.

Ik ben tolk van beroep en heb in oktober vorig jaar die kereltjes getolkt voor een paar journalisten en voor De Rode Loper op de VRT. Eerlijk: behalve het kapsel van de zanger zijn die gastjes dood- en doodnormaal. Hun muziek trekt op geen bal en het ventje dat zingt heeft er de stem niet voor. Wat al die bakvissen in hen zien is me een volstrekt raadsel. De gekte rond de Beatles en de Stones van de jaren zestig, dat begrijp ik nog. Al is dat van voor mijn tijd. Iemand als een Koen Wauters van Clouseau heeft oneindig veel meer talent dan het zangertje van Tokyo Hotel.

Maar zoals gezegd: kwestie van smaak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frankonl Bekijk bericht
          Maar zoals gezegd: kwestie van smaak.
          Off-topic:
          En een geweldige marketeer...
          De smaak van de jeugd -waartoe ik nog behoor- is helaas nogal makkelijk te bespelen. Deze groep is gepromoot via (betaalde) 'trendsetters', geniaal gezien. De typetjes zijn ook mooi in elkaar gestoken, voor 'iedere' subcultuur is er wel eentje. Eentje heeft rasta's, de zanger is wat emo-style, de nirvana grunger ontbreekt ook niet en als ik me niet vergis zit er ook nog een electro/groove manneke bij.

Het muzikale mag dan wel niets zijn, ze zijn een STUK interessanter vanuit het marketing standpunt.

On topic:
          Voor mij de tweede.

Comment

Ik vind het een mooie reeks, inclusief de derde als sfeerfoto; er zullen daar nogal foto's genomen zijn met al die compactjes. Bij jouw reeks vind ik de 2de de beste
            Web: http://www.hanscouwenbergh.be
            Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Working...
            X