Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natalia Kick Off

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Natalia Kick Off

Op zaterdag 21 april begon Natalia aan haar nieuwe zomertoernee met een Kick-Off concert in de gloednieuwe 'Lotto Arena' naast het Antwerps Sportpaleis. Hierbij een triootje van de diva, met Canon 1D mark II N, 70-200 IS f2,8 en 1250 ISO A-voorkeuze.

Last edited by Concertfoto; 23 april 2007, 11:07. Reden: verkeerde zaal vermeld!

Re: Natalia Kick Off

Deze pics zijn gewoon AF !!! Sportpaleis moet ik toch ook eens dringend uitproberen
    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

knappe foto's van een grote madam in haar genre. 2de foto springt er het meest uit vind ik -> knappe expressie en lekker scherp geschoten
      www.festivalnoise.be
      http://www.timmyhaubrechts.be

Comment

Prachtreeks! Ik volg Timmy met de 2de als favoriet.
        Knap gedaan!

Comment

Prachtige Beelden !
          Congrats aan heel het team!

MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
            Deze pics zijn gewoon AF !!! Sportpaleis moet ik toch ook eens dringend uitproberen

Oei! Foutje van mij: deze pix zijn in de gloednieuwe Lotto Arena genomen, de kleinere concertzaal vlak nąąst het Sportpaleis. Inmiddels gecorrigeerd in de eerst post. Tja, laat op de avond en heel de dag beelden bewerkt...
            Maar ook in het Sportpaleis is het natuurlijk heerlijk werken: altijd veel licht en een toffe sfeer. Al is de nieuwe arena nog knusser.

Comment

[ hopelijk hebben ze rekening gehouden met de akkoestiek want die is in het sportpaleis om te janken...]

een geslaagde reeks
              Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
                [ hopelijk hebben ze rekening gehouden met de akkoestiek want die is in het sportpaleis om te janken...]

een geslaagde reeks
                Bedankt!
                Toch even een nuance aanbrengen wat de akoestiek van het Sportpaleisl betreft (een zaal die mij om meer dan één reden nauw aan het hart ligt): als de PA-people de moeite doen om grondig te soundchecken (zoals de technici van de Night of the Proms of van Clouseau, die de zaal bovendien als hun binnenzak kennen), dan is de akoestiek van het 'Groene Dakje' goed tot heel goed, en in ieder geval stukken beter dan - bijvoorbeeld - Flander's Expo. Dat heeft te maken met de investeringen die door de uitbaters van het Sportpaleis zijn gedaan om de klank te verbeteren, o.a. talloze reflectiewerende doeken in de de nok en rondom. Slechte klank in het Sportpaleis krijg je alleen als de mixers, die de klank van grote namen op tournee verzorgen, er met hun pet naar gooien en hun 'standaard-instellingen' gebruiken i.p.v. nauwkeurig de klankkleur op de zaal af te stellen. Waarbij meteen dient gezegd dat de kleinere Lotto-Arena nog beter klinkt (quasi geen galm en een diepe, strakke bas waar je ook staat of zit...) . Heerlijk zaaltje om van muziek te genieten en ... te werken. Hopelijk zie je dat aan deze foto's. Natalia blijft in ieder geval dé ontdekking van alle Idool's tot nog toe. Nog iemand iets van Peter Evrard gehoord?!?
                Last edited by Concertfoto; 23 april 2007, 14:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                  Natalia blijft in ieder geval dé ontdekking van alle Idool's tot nog toe. Nog iemand iets van Peter Evrard gehoord?!?
                  idd.. is een vrouw met ballen.. onze kleine tina vind ik zelfs ..
                  foto's zijn prachtig !
                  Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Waaauw! Die scherpte, die kleuren... grote klasse - de madam én de foto's!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                      Oei! Foutje van mij: deze pix zijn in de gloednieuwe Lotto Arena genomen, de kleinere concertzaal vlak nąąst het Sportpaleis. Inmiddels gecorrigeerd in de eerst post. Tja, laat op de avond en heel de dag beelden bewerkt...
                      Maar ook in het Sportpaleis is het natuurlijk heerlijk werken: altijd veel licht en een toffe sfeer. Al is de nieuwe arena nog knusser.
                      Aha, daar ga je mij wss binnenkort wel vinden Evanecense of hoe schrijft het ook en Deep Purple enz.

Dus mss tot binnenkort
                      HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                      Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Inderdaad mooie foto's.
                        Maar wat ik mij afvraag: waarom ISO 1250? Het is toch algemeen geweten dat die tussenstops slechter presteren dan de hogere echte, niet? Volgens mij had je op ISO 1600 minder ruis gehad.

Comment

Wat mij vooral opvalt is de ruis en dat terwijl je bij hoog en laag bij Canon zweert juist omwille van die ruis
                          Voor de rest prima opnames met als topper de tweede
                          Canikon 40D - D200, D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
                            Inderdaad mooie foto's.
                            Maar wat ik mij afvraag: waarom ISO 1250? Het is toch algemeen geweten dat die tussenstops slechter presteren dan de hogere echte, niet? Volgens mij had je op ISO 1600 minder ruis gehad.

Ik heb uitgebreide testen gedaan in de praktijk en wat kleurenruis betreft (het soort waar ik mee te maken krijg), zag ik weinig verschil. Maar je hebt in ieder geval gelijk: 1600 ware nog beter geweest, als ik de reviews mag geloven. Allicht is mijn afkeer om hoge ISO's te gebruiken nog een ingebakken reflex van 30 jaar Nikon-ervaring: boven de 800 ISO was het gruwelijk wat ruis betreft, en dus voel ik nog een automatische huiver van hogere waarden. Snel afleren, die gewoonte! Met Canon kan het.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
                              Wat mij vooral opvalt is de ruis en dat terwijl je bij hoog en laag bij Canon zweert juist omwille van die ruis
                              Voor de rest prima opnames met als topper de tweede
                              Gelijk heb je, volgende ga ik 'all the way', tot 1600. Spannend! Je ziet: ook aan iets goeds wennen vraagt tijd.
                              Ik zou op deze beelden natuurlijk nog mijn Noiseware Pro hebben kunnen loslaten, maar dan kijk ik liever op een beetje ruis, als hij zo egaal is als hier toch.

Comment

Working...
                              X