Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Enfin, die bakken zien er eigenlijk al oud en afgeleefd uit zeg (en ze zijn al zo'n dertig jaar oud als ik mijn niet vergis). En nu blijkt dat ze nog eens tien jaar moeten meegaan!
In ieder geval, een mooie hemel daar vandaag! Jammer genoeg is het daar altijd zo druk en krijg je van alles op de achtergrond dat storend werkt.
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Wij dachten al, wie is er daar fotos aan het nemen toen we naar beneden keken.
België gebruikt de Hercules vanaf 1972, ze zijn dus 34 jaar oud en de eerste A400M is voorzien in 2018.
Vergeet niet dat men dit vliegtuig intensief gebruikt op de meest uiteenlopende pistes en bestemmingen (Africa, Afghanistan, Libanon ...)
Essentiële dingen zijn tijdig vervangen en ook de avionics zijn vrij recent tov van andere landen.
Om niet te ver van het topic af te wijken, de 3de foto geniet mijn voorkeur en de lucht is inderdaad mooi blauw (Filter?)
Wij dachten al, wie is er daar fotos aan het nemen toen we naar beneden keken.
België gebruikt de Hercules vanaf 1972, ze zijn dus 34 jaar oud en de eerste A400M is voorzien in 2018.
Vergeet niet dat men dit vliegtuig intensief gebruikt op de meest uiteenlopende pistes en bestemmingen (Africa, Afghanistan, Libanon ...)
Essentiële dingen zijn tijdig vervangen en ook de avionics zijn vrij recent tov van andere landen.
Om niet te ver van het topic af te wijken, de 3de foto geniet mijn voorkeur en de lucht is inderdaad mooi blauw (Filter?)
Aha? Mag je nu foto's nemen van de gebouwen?
Dat mocht niet toen ik mijn legerdienst deed in den Blatton (of was het den Fromson)! ...en ik, die absoluut niets van techniek kende , was hulpje in het technisch magazijn.
C-130 een fantastisch werkpaard!
Spijtig is het toestel waarmee ik mijn luchtdoop heb gehad een aantal jaren geleden neergestort in Nederland...
Hebben ze daar nog altijd de Falcon 20 en de Hawker S.?
Dat we ze nog lang mogen "trekken".
Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4
Neen, ik ben Buyse niet maar ik ken hem wel.
Nu ik naar uw forumnaam kijk veronderstel ik dat je dezelfde passie hebt als Buyse.
@ Nickon : Falcon 20 vliegt nog steeds (retrofit ondergaan) en de Hawker Siddely is naar Africa gegaan.
Er waren blijkbaar veel BD'ers aanwezig die dag.
Ik was beter buiten een babbeltje komen doen daar we dezelfde hobby delen.
Zijn de eerste 2 geen HDR's? Of ingeflitst op het vliegtuig/onder de vleugels?
Zo'n dynamisch bereik zou met mijn toestelleke niet lukken, tijd voor een nieuw
zeker
== Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==
Zijn de eerste 2 geen HDR's? Of ingeflitst op het vliegtuig/onder de vleugels?
Zo'n dynamisch bereik zou met mijn toestelleke niet lukken, tijd voor een nieuw
zeker
Comment