Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
waarom niet Erik.
misschien is de maker hier wel erg tevreden over..?
grt,bouk.
Ik zal mijn zin herschrijven:
"Sorry maar deze staat hier (voor mij) niet op zijn plaats"
Misschien is de maker hier erg tevreden over maar naar mijn normen is dit geen SC-kwaliteit( gebrek aan scherpte, dichtgelopen zwarte partijen en saaie compositie)
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
hier volg ik eric in , maar zo zijn erwel meer die hier niet echt thuis horen
vind ik zelf. niet dat ik het allemaal beter kan!
maar opzich wel een leuke foto
Sorry maar deze staat hier niet op zijn plaats hoor
Jouw kritiek is écht waar opbouwend, waarvoor superveel dank!
Ik ben hier best tevreden over ja, en om het beter te doen heb ik deze hier gezet, omdat in het andere fotogedeelte amper reacties komen... Op een ander forum waren ze trouwens wel enthousiast over deze foto.
Oorspronkelijk geplaatst door SocietyiswrongBekijk bericht
Jouw kritiek is écht waar opbouwend, waarvoor superveel dank!
Ik ben hier best tevreden over ja, en om het beter te doen heb ik deze hier gezet, omdat in het andere fotogedeelte amper reacties komen... Op een ander forum waren ze trouwens wel enthousiast over deze foto.
"Zelfkennis is het begin van alle wijsheid" en vertaald naar fotografie:
"Zelfkritiek is de weg naar de betere foto". Als je je foto kritisch bekijkt, en ik weet dat dat niet altijd makkelijk is, dan weet je zelf ook wel waar er ruimte is voor verbetering. Ik heb trouwens nog een andere post gemaakt waarin ik wel gezegd heb wat er voor mij fout zit in de foto.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
"Zelfkennis is het begin van alle wijsheid" en vertaald naar fotografie:
"Zelfkritiek is de weg naar de betere foto". Als je je foto kritisch bekijkt, en ik weet dat dat niet altijd makkelijk is, dan weet je zelf ook wel waar er ruimte is voor verbetering. Ik heb trouwens nog een andere post gemaakt waarin ik wel gezegd heb wat er voor mij fout zit in de foto.
Tuurlijk bekijk ik mijn eigen foto's kritisch, en ik zie ook wel dat er (veel) ruimte voor verbetering is.
Comment