Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Spannend beeld, actievol, standpunt vind ik ook mooi, denk wel dat de witbalans wat warmer mag staan..het zwart van de Border Collie is wat blauwig nl.,
groetjes
Loulou
Mooi moment en standpunt maar foto is qua belichting wat vlak. Beetje plaatselijk verdonkeren om aandacht naar hond te leiden zou betere foto opleveren denk ik
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Leuke foto , wel akkoord met de opmerkingen i.v.m. belichting. Zou wel een deel bovenaan (tot aan het gras) eraf knippen en onderaan ook een stuk van het fel belichte gras. Dit zal volgens mij nog een sterkere foto opleveren.
Grt. Jef
Ik heb een update gepost, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Het staat aan het begin van de discussie
Ik begreep niet helemaal wat jullie bedoelen met de belichting is wat vlak, wat zouden jullie dan donkerder/lichter maken? (feel free om je eigen bewerking te maken en ze achter een linkje hier te posten)
Comment