Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fight, dog vs cow

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fight, dog vs cow

Ik ben benieuwd wat jullie van deze vinden, laat het commentaar maar komen, of

Dog vs cow by LaurentSt, on Flickr

update
    Last edited by LaurentS; 7 september 2011, 23:08.
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Re: Fight, dog vs cow

heel mooi camerastandpunt.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Spannend beeld, actievol, standpunt vind ik ook mooi, denk wel dat de witbalans wat warmer mag staan..het zwart van de Border Collie is wat blauwig nl.,
      groetjes
      Loulou
      Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

Comment

Mooi moment en standpunt maar foto is qua belichting wat vlak. Beetje plaatselijk verdonkeren om aandacht naar hond te leiden zou betere foto opleveren denk ik
        D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
        Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
        Flickr - JAlbum

Comment

Leuke foto , wel akkoord met de opmerkingen i.v.m. belichting. Zou wel een deel bovenaan (tot aan het gras) eraf knippen en onderaan ook een stuk van het fel belichte gras. Dit zal volgens mij nog een sterkere foto opleveren.
          Grt. Jef

Comment

Ik heb een update gepost, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Het staat aan het begin van de discussie
            Ik begreep niet helemaal wat jullie bedoelen met de belichting is wat vlak, wat zouden jullie dan donkerder/lichter maken? (feel free om je eigen bewerking te maken en ze achter een linkje hier te posten)
            Last edited by LaurentS; 7 september 2011, 23:12.
            70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Working...
            X