Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
white rumped sandpiper
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: white rumped sandpiper
Geen reactie ? Dat is niet fair... dit knappe plaatje verdient meer !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
-
-
Prachtige plaat
Maar ik volg Eric wel in het scheefstaan van de foto.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
bedankt voor de positieve reacties, de opmerking over de snavel is zeker terecht, ik ga nog eens kijken of er allicht eentje tussen zit waar de snavel 'vrij' staat. Dat de foto wat scheef staat was me persoonlijk niet opgevallen, ik zie niet direct een referentie waaraan ik kan zien wat horizontaal is of niet, kan iemand een tip geven aub?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michel eloot Bekijk berichtbedankt voor de positieve reacties, de opmerking over de snavel is zeker terecht, ik ga nog eens kijken of er allicht eentje tussen zit waar de snavel 'vrij' staat. Dat de foto wat scheef staat was me persoonlijk niet opgevallen, ik zie niet direct een referentie waaraan ik kan zien wat horizontaal is of niet, kan iemand een tip geven aub?
grts
Comment
-
-
ok dank je sieg, ik moet dus waarschijnlijk met de ruler tool een vertikale lijn trekken van dat punt op de vogel naar het zelfde punt op de reflectie en dan gaan PS de foto recht zetten? Ik ga altijd op zoek naar referentiepunten in het horizontale vlak, nooit in het vertikale, bedankt voor de tip.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtige plaat
Maar ik volg Eric wel in het scheefstaan van de foto.
grts
SiegGroet Theo
http://500px.com/diethe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michel eloot Bekijk berichtok dank je sieg, ik moet dus waarschijnlijk met de ruler tool een vertikale lijn trekken van dat punt op de vogel naar het zelfde punt op de reflectie en dan gaan PS de foto recht zetten? Ik ga altijd op zoek naar referentiepunten in het horizontale vlak, nooit in het vertikale, bedankt voor de tip.
In verband met referentiepunten in het horizontale vlak, dat is niet altijd evident in een plaatje zoals dit.
Indien je een reflectie hebt op het water is het best daarop uit te lijnen, een duidelijke reflectie op rustig/kalm water is altijd verticaal recht !
grts
Comment
Comment