Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In volle actie ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• In volle actie ...

00.00
    Last edited by witteplu; 7 januari 2011, 19:15.
    Nikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
    http://www.google.com/profiles/dieder.plu

Re: In volle actie ...

Prachtig shot Dieder.
    Ik voel jou adrenaline stromen tot bij mij.
    Groet Theo
    http://500px.com/diethe

Comment

Mooi vastgelegd, Dieder. Is ne keer iets anders dan in zijn statische pose
      http://www.paulvanrooy.be

Comment

Dit imposante dier heb je op een geweldige manier vastgelegd! Wat een ervaring moet dat geweest zijn!
        Grt. Jef

Comment

Amai zeg, wat een beest! Als ge dat voor uw lens krijgt......

Comment

(H)eerlijke natuurfoto...
            Voor mij mag deze een ere plaats hoor..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Prachtige foto
              www.pdsfotografie.be

Comment

Mooi actiemoment met mooie kleurtjes
                Ik vind het wel raar dat er nog niemand gereageerd heeft over de compo, die vind ik niet zo geslaagd, te weinig plaats bovenaan en de achterpoten worden net afgesneden, maar dat is natuurlijk maar mijn kijk op het plaatje.

grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  Mooi actiemoment met mooie kleurtjes
                  Ik vind het wel raar dat er nog niemand gereageerd heeft over de compo, die vind ik niet zo geslaagd, te weinig plaats bovenaan en de achterpoten worden net afgesneden, maar dat is natuurlijk maar mijn kijk op het plaatje.

grts
                  Sieg
                  Voor mij alleen maar iets te weinig beeld rechts. Voorts een mooie opname.

Beseffen de kijkers overigens wel dat de Hoge Veluwe een omheind park is ?, en dat deze beelden meestal gemaakt worden tijdens de voederbeurt ?? Dit alles doet natuurlijk niets af aan de foto an sich, maar toch..., 't is niet echt vrije natuur hé !
                  Deze opmerking geldt overigens voor alle opnamen in dit park en in andere dierentuinen (-parken) , en niet alleen voor deze verdienstelijke opname van Dieder.

Mvg.
                  Last edited by Ho-Merris; 15 september 2010, 19:13.
                  The bird is known by his note, a man by his word.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk bericht
                    Voor mij alleen maar iets te weinig beeld rechts. Voorts een mooie opname.

Beseffen de kijkers overigens wel dat de Hoge Veluwe een omheind park is ?, en dat deze beelden meestal gemaakt worden tijdens de voederbeurt ?? Dit alles doet natuurlijk niets af aan de foto an sich, maar toch..., 't is niet echt vrije natuur hé !
                    Deze opmerking geldt overigens voor alle opnamen in dit park en in andere dierentuinen (-parken) , en niet alleen voor deze verdienstelijke opname van Dieter.

Mvg.
                    1 : Ik begrijp niet waar je heen wilt , als je de hoge veluwe vergelijkt met een dierentuin de hoge veluwe is 5000 hectaren groot !!!!
                    2 : staat er ergens in het forum dat foto's uit een park of een dierentuin en dergelijke niet mogen worden gepupliséérd
                    3 : wat betreft het voederen ...... ga ik niet verder op in , heb in de winter andere dingen gezien
                    4 : Wat betreft vrije natuur , dan moet je op een ander forum zijn
                    Nikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
                    http://www.google.com/profiles/dieder.plu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door witteplu Bekijk bericht
                      1 : Ik begrijp niet waar je heen wilt , als je de hoge veluwe vergelijkt met een dierentuin de hoge veluwe is 5000 hectaren groot !!!!
                      2 : staat er ergens in het forum dat foto's uit een park of een dierentuin en dergelijke niet mogen worden gepupliséérd
                      3 : wat betreft het voederen ...... ga ik niet verder op in , heb in de winter andere dingen gezien
                      4 : Wat betreft vrije natuur , dan moet je op een ander forum zijn
                      No offence !...

Mvg.

Comment

Kan het niet laten
                        tja daar gaan we weer.....
                        Idd een park wel 5400 hectare groot maar het blijft een park
                        Vlieg morgen op safarie dan kom je helaas ook men foto's thuis die geschoten zijn vanuit een PARK
                        Gelukkig is een ijsvogel die bijna op uw lens komt zitten en die gemiddeld een paar honderd keer een sluiter hoort afgaan vanop een meter of 5 niet vanuit een park...
                        Ohja zou het nog vergeten nice shot dieter
                        grtz
                        Last edited by doxke; 15 september 2010, 19:26.
                        http://www.pbase.com/doxkes
                        Nog in opbouw

Comment

Oeps ze zijn me voor
                          Nog in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doxke Bekijk bericht
                            Kan het niet laten
                            tja daar gaan we weer.....
                            Idd een park wel 5400 hectare groot maar het blijft een park
                            Vlieg morgen op safarie dan kom je helaas ook men foto's thuis die geschoten zijn vanuit een PARK
                            Gelukkig is een ijsvogel die bijna op een lens komt zitten en die gemiddeld een paar honderd keer een sluiter hoort afgaan vanop een meter of 5 niet vanuit een park...
                            Ohja zou het nog vergeten nice schot dieter
                            grtz
                            Ik vertel enkel wat ik hoor van bevoordeelde getuigen : buiten de voedersessies is er op de Hoge Veluwe weinig tot niets te zien.
                            Tijdens die voedersessies (meestal rond 18.00 u 's namiddags, dit voor de geïnteresseerden), staat men in slagorde, samen met tientallen andere gegadigden (velen met een veredelde Instamatic, maar daar geen slecht woord over...) klaar om de toestromende edelherten te fotograferen. Na de voederbeurten verdwijnen die herten dan weer...

Dit alles kan best een héél leuke ervaring zijn, maar natuurfotografie is in mijn ogen wel iets anders.

Meer wou ik niet zeggen, en zeker wou ik geen aanval doen op Dieders opname : dit is tenminste nog 's iets anders dan de meeste statische opnames van deze lokatie.

Het forum "Dieren" staat idd open voor alle dierenfoto 's. Niks op tegen.

Ik heb wel gemeend dat de meeste kijkers geen goed beeld hebben van de Hoge Veluwe. Amen !

Mvg.

Comment

Welk nr heb jij om morgen in zonhoven om in de hut gaan te zitten nr 19??Sorry geen plaats meer andere keer meer geluk.....
                              Is dat dan echte natuurfotografie??????
                              Nu ga ik toevallig min één keer per maand naar de ardennen probeer daar maar is een edelhert te fotograferen..
                              Wat ik daarmee wil zeggen dat je voor sommige dieren bijna verplicht bent om naar een park of dergelijke moet gaan wil je ze op foto kunne zetten, en daarmee zal een groot deel van op het forum hier het me eens zijn
                              Een vb vorig jaar in zeeland voor de velduil staan er een hele grote rij auto's aan te schuiven voor de uil te kunne platen en zo zijn er veel voorbeelden.
                              Krijg je weinig of geen tips waar dit hier of daar zit zou het voor de grootste onder ons veeeeeeeeeel minder zijn
                              Het belangrijkste is dat ieder van ons er plezier aan beleefd
                              Dank u
                              Nog in opbouw

Comment

Working...
                              X