Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Puppy

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Puppy

Hallo iedereen,

Ziehier onze nieuwe aanwinst
    Een Bearded Collie reutje, 7 weken oud en volgende week zondag mag hij naar huis komen, deze foto heb ik genomen bij de fokker.
    Hij zal nog veel moeten poseren voor het baasje , net zoals zijn grote broer.

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Re: Puppy

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    die is veel beter belicht.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      die is veel beter belicht.
      grt,bouk.
      Tja.... het zou spijtig zijn moest het niet zo zijn Bouk. Die is belicht geweest met een softbox opstelling en het gemak van thuis aan het werk te zijn.

De puppy is zoals reeds gezegd, even tussendoor gefotografeerd bij de fokker thuis.

grts
      Sieg

ps. Ondertussen reeds 100x bekeken en alleen onze Bouk die een berichtje nalaat, leuk hé zo'n forum

grts
      Sieg

Comment

Tja....

De puppy is zoals reeds gezegd, even tussendoor gefotografeerd bij de fokker thuis.
        maar waarom dan toch in Showcase?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

[QUOTE=Sieg;2583905ps. Ondertussen reeds 100x bekeken en alleen onze Bouk die een berichtje nalaat, leuk hé zo'n forum
          Sieg[/QUOTE]

Had je nieuwe aanwinst best opgmerkt en ik wens je er veel geluk mee. Mijn Berner Sennen (Barry , reu, 60 kilo, 78 cm schoft) wil deze pup best als speelmaatje.

Henri
          lidnummer: BD0435BE

Comment

Tja.... het zou spijtig zijn moest het niet zo zijn Bouk. Die is belicht geweest met een softbox opstelling en het gemak van thuis aan het werk te zijn.

grts
            Sieg

ps. Ondertussen reeds 100x bekeken en alleen onze Bouk die een berichtje nalaat, leuk hé zo'n forum

grts
            Sieg
            het ziet er wel een schatje uit (zoals elke puppy zeker? ) maar misschien beter effe wachten tot je hem thuis op de gevoelige sensor kan zetten (en daarna hier posten he )
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

Comment

@ Bouk, Waarom niet in showcase, ik vond deze foto wel iets hebben, misschien een persoonlijk gevoel door de betrokkenheid met de pup. Maar ik heb hier al andere dingen zien voorbijkomen in showcase. Wat mankeert er technisch aan deze foto dat hij niet in showcase kan staan ?

@ kodachrome, leuk zo'n Berner, vrienden van onze hebben er ook eentje maar wel een teefje en daar gaan we toch enkele keren per jaar mee op verlof dus hij zal toch moeten gewend worden aan een Berner.

@ Hans, inderdaad misschien had ik best effe gewacht tot thuis maar toch ook dezelfde vraag ; wat is er technisch mis met deze foto dat hij niet in showcase thuishoort ?

ps. Belichting heb ik speciaal zo zacht gehouden omdat ik persoonlijk vindt dat dit bij past bij een puppy foto, net zoals hard licht ook niet past bij een babyfoto.

grts
              Sieg
              Last edited by Sieg; 1 maart 2010, 16:20.

Comment

@ Hans, inderdaad misschien had ik best effe gewacht tot thuis maar toch ook dezelfde vraag ; wat is er technisch mis met deze foto dat hij niet in showcase thuishoort ?
                technisch is hij wel ok maar ik vind :
                - de achtergrond te storend (groter diafragma gebruiken voor meer blur misschien?)
                - lijkt me dat het zwart/wit op zijn snoet er anders uitziet dan het zwart/wit op zijn borst
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                  technisch is hij wel ok maar ik vind :
                  - de achtergrond te storend (groter diafragma gebruiken voor meer blur misschien?)
                  - lijkt me dat het zwart/wit op zijn snoet er anders uitziet dan het zwart/wit op zijn borst
                  Hans,

- Inderdaad, achtergrond nogal storend, kan ik misschien nog wat blurren in PS.
                  - Ik denk dat het kleurverschil komt door de overstraling van het licht op de tafel waar hij op lag om de foto te maken.

Thanx voor de comments !

grts
                  Sieg

Comment

Niemand geen reacties meer ?

grts
                    Sieg

Comment