Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik ben nog een beginneling, in September start mijn avondschool fotografie en ik wou vragen wat jullie van deze foto vinden.
foto is gemaakt met een Nikon D50
1 maand BD en je lacht ze in september allemaal uit op die school.
Deze foto is op 4 fronten niet helemaal goed.
1 gans moet ruimte hebben om te lopen, dus meer naar rechts in beeld.
2 iets meer ruimte boven zijn/haar hoofd.
3 achtergrond is niet mooi
4 niet scherp.
Uiteraard kan niet alles in 1 x maar scherpte is wel heel belangrijk. Vooral de ogen, dan komt de rest vanzelf.
Ook is het handig als je hier foto's plaatst om de EXIF info te behouden, of extra te vermelden zodat mensen je kunnen helpen met tips over sluitertijden, diafragme, Iso, witbalans, enz.
Van harte welkom en heel veel fotoplezier gewenst.
1 maand BD en je lacht ze in september allemaal uit op die school.
Deze foto is op 4 fronten niet helemaal goed.
1 gans moet ruimte hebben om te lopen, dus meer naar rechts in beeld.
2 iets meer ruimte boven zijn/haar hoofd.
3 achtergrond is niet mooi
4 niet scherp.
Uiteraard kan niet alles in 1 x maar scherpte is wel heel belangrijk. Vooral de ogen, dan komt de rest vanzelf.
Ook is het handig als je hier foto's plaatst om de EXIF info te behouden, of extra te vermelden zodat mensen je kunnen helpen met tips over sluitertijden, diafragme, Iso, witbalans, enz.
Van harte welkom en heel veel fotoplezier gewenst.
Ik denk ook wel dat ik hier veel ga leren, opbouwende commentaar is goed en zo leer je het ook ben ook het forum aan het aflezen, zal dat vandaag wel niet meer gedaan krijgen. de tips van jullie blijven in mijn hoofd steken
bij de volgende foto's die ik zal plaatsen zal ik de Exif erbij vermelden.
bedankt voor de verwelkoming
Comment