Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gans?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gans?

Ik ben nog een beginneling, in September start mijn avondschool fotografie en ik wou vragen wat jullie van deze foto vinden.
    foto is gemaakt met een Nikon D50

Re: Gans?

Volgende keer wat meer aandacht schenken aan achtergrond (nu zeer rommelig!), compo én scherpte (om te beginnen).
    Oefening baart kunst!
    Succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucD
      Volgende keer wat meer aandacht schenken aan achtergrond (nu zeer rommelig!), compo én scherpte (om te beginnen).
      Oefening baart kunst!
      Succes!
      bedankt voor de commentaar, het is echt niet zo gemakkelijk dan dat het er uitziet ik blijf wel oefenen

Comment

Probeer ook meer ruimte aan de voorkant van het beest vrij te houden, nu loopt die gans bijna tegen de kader aan .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
          Probeer ook meer ruimte aan de voorkant van het beest vrij te houden, nu loopt die gans bijna tegen de kader aan .
          Bedankt voor de tip

Comment

1 maand BD en je lacht ze in september allemaal uit op die school.
            Deze foto is op 4 fronten niet helemaal goed.

1 gans moet ruimte hebben om te lopen, dus meer naar rechts in beeld.
            2 iets meer ruimte boven zijn/haar hoofd.
            3 achtergrond is niet mooi
            4 niet scherp.

Uiteraard kan niet alles in 1 x maar scherpte is wel heel belangrijk. Vooral de ogen, dan komt de rest vanzelf.

Ook is het handig als je hier foto's plaatst om de EXIF info te behouden, of extra te vermelden zodat mensen je kunnen helpen met tips over sluitertijden, diafragme, Iso, witbalans, enz.

Van harte welkom en heel veel fotoplezier gewenst.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
              1 maand BD en je lacht ze in september allemaal uit op die school.
              Deze foto is op 4 fronten niet helemaal goed.

1 gans moet ruimte hebben om te lopen, dus meer naar rechts in beeld.
              2 iets meer ruimte boven zijn/haar hoofd.
              3 achtergrond is niet mooi
              4 niet scherp.

Uiteraard kan niet alles in 1 x maar scherpte is wel heel belangrijk. Vooral de ogen, dan komt de rest vanzelf.

Ook is het handig als je hier foto's plaatst om de EXIF info te behouden, of extra te vermelden zodat mensen je kunnen helpen met tips over sluitertijden, diafragme, Iso, witbalans, enz.

Van harte welkom en heel veel fotoplezier gewenst.
              Ik denk ook wel dat ik hier veel ga leren, opbouwende commentaar is goed en zo leer je het ook ben ook het forum aan het aflezen, zal dat vandaag wel niet meer gedaan krijgen. de tips van jullie blijven in mijn hoofd steken
              bij de volgende foto's die ik zal plaatsen zal ik de Exif erbij vermelden.
              bedankt voor de verwelkoming

Comment

Working...
              X