Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Prachtige foto's van prachtige diertjes!!!! Hoe heb je dat klaargespeeld? Schuiltentje zeker, voederplaatsje gemaakt? We kunnen hier zeker van leren.
Om te beginnen bedankt voor de reacties.
Schuiltentje=====> yep, zonder gaat dat niet.
Voederplaats =====> ja en nee.
Al mijn foto's van vogeltjes en diertjes zijn van twee locaties, nl thuis in de hof en op het "macroveldje".
Toen ik met de putters bezig was at ik tussendoor een appel en gooide het klokhuis uit het tentje. Een tijdje later hoorde ik iets en zag een eekhoorn binnen het scherpstelbereik van de lens bezig de rest op te peuzelen.
Vandaar dat ik nu een paar stukjes appel op en tussen de stronken strooi samen met wat oud brood. Ook de vlaamse gaai komt hier op af.
Er komen tot nu een drietal verschillende eekhoorns op af.
Ene rosse en een paar donkere waarvan eentje ofwel in verwachting is ofwel met jongskes zit aan de tepeltjes te zien.
Ik heb ook een schaaltje met water neergezet waarvan dankbaar gebruik wordt gemaakt nadat ze brood en appel hebben gegeten.
Binnen een maandje zouden de jongskes mee gaan op zoektocht.
Prachtige foto's, echt waar ...
Eekhoorntjes zijn een van m'n lievelingsbeestjes, dit ontroert mij dus echt eh, zorg maar dat je foto's van de kleintjes te pakken krijgt!
Ene rosse en een paar donkere waarvan eentje ofwel in verwachting is ofwel met jongskes zit aan de tepeltjes te zien.
Hehe, we gaan hier nog leuke dingen beleven...
Knap, knap, knap Jo
Naar de HOF ermee !!!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment