Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloemen buiten zetten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bloemen buiten zetten

Hallo,
    Het is weer mooi weer en dus schieten de bloemen de lucht in. Ik wilde tulpenvelde fotograferen maar niet van die saaie foto's maken. Ik kwam deze site tegen https://cameraguru.nl/fotocamera-kop...complete-gids/ maar vind het nog steeds best wel saai. Iemand ideeen voor een echte uitspringende foto?
    Ontdek hoe je tulpen fotograferen tot kunst verheft met deze complete gids. Leer over timing, locaties en technieken voor adembenemende beelden van Nederlands kleurrijkste icoon!

Moderator Note: Topic verplaatst van Beginnershoek naar Algemeen. Beginnershoek is onderdeel van onze Fotohoek, en daar dien je uiteraard foto's (die je zelf gemaakt hebt) te plaatsen.

Last edited by LesC; Vandaag, 08:29.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Als Moderator mag ik je welkom heten op het forum, maar ook vragen om de nodige regels qua posten te lezen. Deze post is verplaatst naar Algemeen, omdat je eigenlijk een discussie over (een specifieke vorm van) fotografie wil starten. Je geeft hierbij een link naar een andere fotografiesite. Die link heb ik laten staan, maar ik heb je tweede post (getiteld Tulpen uit...) verwijderd, omdat je daarin weer een link naar een andere site plaatst. Op die manier wek je natuurlijk de indruk een spammer te zijn, wat uiteraard niet mag, en aanleiding kan geven tot banning. Praten over fotografie mag, foto's (die je zelf gemaakt hebt) plaatsen uiteraard ook, maar telkens weer verwijzen naar andere sites mag niet.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Working...
      X