Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Smelleken
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Smelleken
Ik weet ook niet veel van vogels, maar deze kwam een show verkopen zo op een 20 m, tijdens ons ontbijt.
Dus naar binnen om fotogerief snel te nemen, en klikken!
Ik controleer al mijn foto's op kleurzweem, ook deze.
mvg
marcel
Comment
-
Mooi moment vastgelegd alleszins.
Of er al dan niet kleurzweem is durf ik niet zeggen, want je schrijft tijdens het ontbijt, dus kan het evengoed door de nog laagstaande zon zijn dat het geheel wat gelig oogt, maar mij stoort het niet echt.
Ik had wel liever iets meer scherpte gezien, maar naar de omstandigheden die je beschrijft is het toch nog behoorlijk gelukt, iets vast te leggen wat je niet elke dag tegenkomt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtMooi moment vastgelegd alleszins.
Of er al dan niet kleurzweem is durf ik niet zeggen, want je schrijft tijdens het ontbijt, dus kan het evengoed door de nog laagstaande zon zijn dat het geheel wat gelig oogt, maar mij stoort het niet echt.
Ik had wel liever iets meer scherpte gezien, maar naar de omstandigheden die je beschrijft is het toch nog behoorlijk gelukt, iets vast te leggen wat je niet elke dag tegenkomt.
Mvg Suske
Comment
-
Ik zou hem ook iets minder warm maken.
Het zal wel warm licht geweest zijn maar met minder geel is hij aangenamer om te bekijken (volgens mijne smaak).
Knap beest en goed vastgelegd.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtIk zou hem ook iets minder warm maken.
Het zal wel warm licht geweest zijn maar met minder geel is hij aangenamer om te bekijken (volgens mijne smaak).
Knap beest en goed vastgelegd.
mvg,
Eddy
Comment
-
Ik kan begrijpen dat je als neutrale kijker het beeld iets te warm vindt.
Maar bekijk eens goed de schaduw aan de binnen zijde van de rechter vleugel, het was s'morgens vroeg en de zon schijnt horizontaal op de vleugel,
en een zon die horizontaal staat s'morgens of s'avonds die geeft warm licht af.
Wat de scherpte betreft, ik stond daar half in slaap en daarboven op in mij blote flikker. Dat dat laatste niet veel zal doen aan de scherpte.
mvg
marcel
Comment
-
ik zou eens kijken voor een vierkante crop of het licht op de onderkant van de paal wat trachten te temperen.
maar smelleken staat er schoon en haar scherp op
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtik zou eens kijken voor een vierkante crop of het licht op de onderkant van de paal wat trachten te temperen.
maar smelleken staat er schoon en haar scherp op
mvg
marcel
Comment
Comment