Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trio Bluf III + Z/W

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Trio Bluf III + Z/W

Heel erg weinig reactie op de vorige 2 posts - niet plezant, maar je zal het gevoel zeker kennen ...

Misschien moet ik ook maar minder gaan reageren - kwestie van de vicieuze cirkel rond te maken ...

Soit, een laatste van Trio Bluf - ze zijn ook boos denk ik - zie ze kijken ...

't heeft gans die avond geregend (dat zijn de witte steepjes in de lucht)

Z/W op aanvraag :

Last edited by blauwzwart; 21 augustus 2015, 18:29.
    mijn website : klik

Re: Trio Bluf III

Oi, ik ga misschien de bal compleet misslaan (mijn "goede" monitor is in reparatie), maar ik heb de indruk dat de reclame er scherper opstaat dan de groep - of is dit echt maar een indruk ?

Ik vind de compo wel mooi en ook de kleur, maar je ziet nauwelijks iets van de gezichten - beetje plaatselijk oplichten ?
    Last edited by philitalia; 20 augustus 2015, 22:08.
    Mvg Philip

Comment

'k vind het een sterk beeld.
      ik zou het blauw wat temperen.
      of ja 'k weet het ik ben er weer met mijn zwart wit, maar ik denk echt dat deze beelden zich er toe lenen.

Comment

Op die foto's van concerten, festivals en zo, reageer ik niet graag omdat ik er niets van afweet.
        Regen of niet maar op die momenten vermijd ik Stroppen!

mvg

marcel

Comment

Ik reageer niet want ik ken niks van concert ... ik heb deze uitleg hier nogal mogen lezen.
          OK, kan goed zijn, maar eigenlijk vind ik dat een flauw ekskuus
          Als we zo redeneren moet ik ook op niks meer reageren
          Sorry ik ken niks van portret, van strand, van treinen, van bruggen, van bloemen, van gebouwen, van wielrennen , van wolken, van koeien, van landschappen, ...
          Eigenlijk moet je niet echt kennis hebben van het onderwerp om daar toch een fotografische mening over te hebben.
          't gaat hier namelijk over fotografie en niet over dat onderwerp op zich.
          't gaat over de compo, het licht, de belichting, de kleuren, de sfeer, de bokeh, de achtergrond, de DOF, ...
          Ik ben zeker dat ieder die dit leest daar een mening over heeft - of probeert te hebben - anders zit je niet op een forum over fotografie
          't is absoluut niet persoonlijk hoor Marcel - maar 't is een boodschap aan alle kijkers
          Hartelijk dank trouwens voor je reactie Marcel
          Ook aan de andere schrijvers - bedankt Z/W zal ik es proberen
          Peter

Comment

Ik smaak het wel!
            In de tas: Canon 70D - Canon 50mm f1.8 - Sigma 17-50mm f2.8 - Tamron 70-300 VC USD

Comment

voor mij geslaagde opname tof !!! grts,Jozef
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Z/W op verzoek toegevoegd
                Peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
                  Oi, ik ga misschien de bal compleet misslaan (mijn "goede" monitor is in reparatie), maar ik heb de indruk dat de reclame er scherper opstaat dan de groep - of is dit echt maar een indruk ?

Ik vind de compo wel mooi en ook de kleur, maar je ziet nauwelijks iets van de gezichten - beetje plaatselijk oplichten ?
                  +1 ik volg hier.

Comment

Re: Trio Bluf III + Z/W

Zw /wit doet het goed in deze!
                    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

==> je ziet nauwelijks iets van de gezichten - beetje plaatselijk oplichten ?

't zijn inderdaad harde schaduwen - heeft alles te maken met het harde licht.
                      Dat licht staat bovendien enkel aan 1 kant opgesteld - achter de artiesten - er is geen front-verlichting aanwezig.
                      Maar hier vond ik het wel passen bij de houding en stoerdere blikken van de artiesten.
                      Oplichten ga ik niet doen - dat zal bij deze enkel ruis opleveren.
                      Toch bedankt voor de bedenking - Peter

Comment

De mimiek is, denk ik, een deel van de show. In de z/w versie is daar wel meer van te zien. Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede.
                        Mvg Philip

Comment

Working...
                        X