Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crystal & Running Wild

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Crystal & Running Wild

Dinsdag laatst een paar foto's gemaakt tijdens het optreden van Crystal & Running Wild
    Voor mij was het de eerte keer dat ik veel mooie foto's heb. Ik gebruikte Een lens 50 mm vaste afstand.

Groeten Wim

Moderator Note: Zoals enkele kijkers reeds hebben geschreven (of ons hebben gemeld): je hebt teveel foto's willen posten. In dit subforum is 3 de max. Je mag groter posten, en dat wordt ook aanbevolen, maar foto's moeten beantwoorden aan de regels terzake. Respecteer a.u.b. die regels.
    Ik heb de rest achter linkjes geplaatst. Je mag die in een andere topic (maar hou rekening met het aantal!) plaatsen, maar weet dat je per subforum in Fotohoek ook maar één topic per dag mag aanmaken. Het gaat niet op om hier je geheugenkaart te 'dumpen'.
    Toch succes gewenst met de beoordeling (maar zorg dus eerst voor grotere afbeeldingen.
    Last edited by deeznvandiksmude; 21 augustus 2015, 22:54. Reden: Teveel aan foto's achter link

Re: Crystal & Running Wild

Je mag er hier maar max 3 plaatsen.
    Als je gericht commentaar wil is het zelfs beter van slechts 1 per 1 te plaatsen
    Er zitten inderdaad mooie beelden tussen
    Peter
    mijn website : klik

Comment

klein en veel!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Ik heb deze topic bewerkt. De foto's groter gemaakt en beperkt tot 3. De volgende keer zal ik het aantal beperken.
        Groeten Wim

Comment

2) knap maar spijtig dat die micro voor de mond zit
          3) Mooi samenspel
          1) Goed het moment te pakken waarop de zangeres met volle overgave zingt
          ==> Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar foto 1
          Peter
          mijn website : klik

Comment

Foto 1 wachtte ik op het juiste moment om af te drukken. Maar dat lukt niet altijd.

Comment

Working...
            X