Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fly away to the sun
Collapse
X
-
-
Re: Fly away to the sun
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtVoor mij mocht je vogel een beetje groter zijn
grt. RiaHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Mooi, sfeervol, warm
Over de grote van je vogel ga ik niets zeggen
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtOver de grote van je vogel ga ik niets zeggen
mvg,
Eddy
Wat een kleuren! Prachtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtMooi, sfeervol, warm
Over de grote van je vogel ga ik niets zeggen
mvg,
Eddy
Mvg john
Comment
-
-
-
een heel mooie opname.
maar van mij mocht Jonathan ook wat groter.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichteen heel mooie opname.
maar van mij mocht Jonathan ook wat groter.
grt,bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtWeet niet of het lukt, maar ik zou hem ook proeren te croppen, als je het al niet hebt gedaan natuurlijk Kleurrijk tafereeltje..
Bedankt voor het kijken en de reacties.
Gr, Daniel.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtJa ... had die meeuw wat dichter gevlogen dan zou die groter geweest zijn maar vloog naar de zon toe dus van me weg.
Is een 16/9 formaat en anders niets aan de afmeting veranderd. Met een crop komt de meeuw groter in beeld maar gaat er dan ook een deel van het mooie beeld weg en hou het liever zo. Spijtig dat er hier maar tot een max van 1024 px kan gepost worden want op groot formaat op een 27" display is dat toch direct een ander beeld.
Bedankt voor het kijken en de reacties.
Gr, Daniel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtJe kan wel een link zetten naar groter formaat
Gr, Daniel.Last edited by Felix69; 15 maart 2014, 12:50.
Comment
Comment