Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wat voor deze als ook voor kamer met uitzicht geld is dat qua belichting etc het allemaal wel goed zit. Mijn minpunt met beide foto's is dat ik de neiging krijg om op mijn tenen te willen gaan staan of zelfs op een stoel. Ik had graag gezien wat er achter het muurtje is.
Off topic.
Deze foto's zijn bij jou in de buurt? Raak jij nooit eens zat van dat schitterende uitzicht elke dag. Wil je niet eens gewoon een Hollands vlak landschap zien Ik wil wel een poosje met je ruilen.
Last edited by Cameraobschuura; 27 juni 2013, 15:04.
Reden: Dom bezig.
Achter de kamer en het terras is de dieperik. Dus niet veel soeps dan enkel wijngaarden en weilanden en bos.
De pastoor heeft dit zo laten bouwen dat hij de hele omgeving in bijna 360° kon overschouwen.
Bij beter weer ga ik eens beneden staan voor een nieuwe foto.
Ik raak het eigenlijk nooit zat. Maar wil wel eens een poosje ruilen. Lekker plat, moet weer eens heerlijk zijn!
Moet nen invloedrijke pastoor (geweest) zijn.
Mooi vastgelegd dit terras
Mis wel een beetje het uitzicht van in je titel...Maar ben er bijna zeker van dat je dat ook hebt.
Wat staat er op die bergtop in het midden? Windmolens?
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Moet nen invloedrijke pastoor (geweest) zijn.
Mooi vastgelegd dit terras
Mis wel een beetje het uitzicht van in je titel...Maar ben er bijna zeker van dat je dat ook hebt.
Wat staat er op die bergtop in het midden? Windmolens?
Groetjes
Marc
Idd Marc, dit uitzicht bewaar ik nog een beetje. Ik ben er nog niet uit of het wel goed genoeg is om te plaatsen...
In de verte, de lelijke mastodonten van windmolen van Roquetaillade.
Voor wie meer wil weten over Rennes-le-Château, dit linkje
Om dit mysterie kwamen we bijna 20 jaar geleden voor het eerst naar hier. En we zijn er blijven hangen...
Comment