Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

richting nieuwpoort

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: richting nieuwpoort

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
    deze stond al een tijdje in de rij aan te schuiven en ik vind hem nbog steeds iets hebben.
    maar of ie in mijn living komt te hangen, ik denk het niet.
    maar dit is een zaak van moeder de vrouw;-)
    Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
    hoe? Hebben wij dezelfde?
    nee maar ze zijn wel allemaal het zelfde

Comment

Deze zie ik nu pas, het heeft wel iets ook voor mij maar ik zou de vignet toch een beetje minder zwaar maken, mijn gedacht hé

Over jou uitspraken ivm vrouwen durf ik mij niet uit te spreken wegens geen ervaring
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Vind de foto zeer leuk gevonden en gemaakt! Het is eens iets anders!

Comment

Eigenzinnig, speciaal, appart, eens iets anders, uniek.... allemaal zaken die waar zijn, maar het is toch niet mijn ding.
          Wanneer er iet of wat korrel is, moet men ontruisen, wanneer niet 100 % scherp moet men verscherpen, wanneer iets te weinig kleur moet men meer contrast of dergelijke toevoegen, wanneer iets lichtjes scheef is moet men rechtzetten........ maar wanneer er in één van deze zaken fel overdreven wordt door één of andere bewerking wordt het plots goed.......
          Raar hé sommige mensen (fotografen).
          Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Eigenzinnig, speciaal, appart, eens iets anders, uniek.... allemaal zaken die waar zijn, maar het is toch niet mijn ding.
            Wanneer er iet of wat korrel is, moet men ontruisen, wanneer niet 100 % scherp moet men verscherpen, wanneer iets te weinig kleur moet men meer contrast of dergelijke toevoegen, wanneer iets lichtjes scheef is moet men rechtzetten........ maar wanneer er in één van deze zaken fel overdreven wordt door één of andere bewerking wordt het plots goed.......
            Groetjes
            Ik denk dat het Stefan Vanfleteren was die in een een shoot zei in de aard van 'als je iets scheef wil zet het dan goed scheef'. Als men creatief met de dingen omgaat dan wordt het artistiek en dan is enkel 'Smaak' nog de waardemeter.
            Dit geeft mij het gevoel van 'De stilte voor de storm' en laat het ergste vermoeden.

Comment

Wo, was mijn reactie toen ik deze opende .... Deze wordt hier precies op mij gesmeten ...
              Voor mij knap en ik kan zeker de bewerking smaken. Eentje voor de liefhebbers, waaronder ik.
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                Ik denk dat het Stefan Vanfleteren was die in een een shoot zei in de aard van 'als je iets scheef wil zet het dan goed scheef'. Als men creatief met de dingen omgaat dan wordt het artistiek en dan is enkel 'Smaak' nog de waardemeter.
                Dit geeft mij het gevoel van 'De stilte voor de storm' en laat het ergste vermoeden.
                dat zou ik niet mooier kunnen verwoorden.

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                Wo, was mijn reactie toen ik deze opende .... Deze wordt hier precies op mij gesmeten ...
                Voor mij knap en ik kan zeker de bewerking smaken. Eentje voor de liefhebbers, waaronder ik.
                groeten,
                deka
                thanks

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Groetjes
                ieder zijn mening en smaak, maar deze volg ik niet

groetjes
                renske

Comment

Working...
                X