Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vierboete (2)
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Vierboete (2)
Denk zonder de originele te zien dat ik ook voor de kleuren ga. Het rood/witte van de vuurtoren, het gele zand, het groene van de beplanting.....
Volgens mij lenen niet alle foto's zich voor omzetting in zw/w. Zw/w moet passen voor een bepaalde foto. Zomaar 'elke' foto omzetten..... nee, niet voor mij.
Groetjes
Comment
-
Ik zou ook wel eens graag de kleurenversie zien.?Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Zeg nu zelf. De kleuren nog een ietsiepietsie oppeppen en het is toch zonde om deze in zw/w om te zetten !?
Ik zie wel een lichte vignetering in de hoeken van de lucht. Is deze met een UWA genomen, of werd deze er achteraf bijgezet.
Ik vermoed het eerste, gezien je er zelf bij zet 'onbewerkt', maar de exifs ontbreken daarom weet ik het niet.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtZeg nu zelf. De kleuren nog een ietsiepietsie oppeppen en het is toch zonde om deze in zw/w om te zetten !?
Ik zie wel een lichte vignetering in de hoeken van de lucht. Is deze met een UWA genomen, of werd deze er achteraf bijgezet.
Ik vermoed het eerste, gezien je er zelf bij zet 'onbewerkt', maar de exifs ontbreken daarom weet ik het niet.
Groetjes
Die rij rode daken aan de horizon stoort me, in ZW kan ik die maskeren.
Bedankt voor je reactie
groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door biebel Bekijk berichtWat is een UWA. Denk dat die komt van de filterhouder die ik er uit luiheid niet had afgenomen. Foto is genomen met de 18-55 Canon kitlens
Die rij rode daken aan de horizon stoort me, in ZW kan ik die maskeren.
Bedankt voor je reactie
groetjes
De rode daken kan je een ander kleurtje geven of wegclonen toch.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtUWA (Ultra wide angle) een groothoek dus. Die hebben daar soms wel eens last van. Hier zal het misschien wel met de filterhouder te maken hebben, maar daar ken ik niks van.
De rode daken kan je een ander kleurtje geven of wegclonen toch.
Groetjes
ik zal hem straks eens proberen te bewerken
Comment
-
-
De update is goed geslaagd ,en Z/W vind ik ook niet slecht,Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door biebel Bekijk berichtupdate geplaatst:
daken weggewerkt en beetje opgewerkt
bedankt voor de reacties
biebel.
Groetjes
Comment
Comment