Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crazy Ducks 7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Crazy Ducks 7

Deze staat wat los van alle andere foto's. Hij komt normaal gezien tussen huwelijk en dood van Zwartje. Ze gaan samen vaak wandelen en alle die ze tegenkomen lopen met hen mee. Eigelijk komt het erop neer : ze kunnen niet eens rustig wandelen. Zwartje heeft teveel succes.

Nu waarom ik nu persé deze wou plaatsen is om aan te tonen dat het al een heel anders weergegeven wordt dan in het begin. In de toekomst wil ik die eendjes meer voetjes en uitdrukking geven. Dit is maar een begin. Want oefening baart kunst.

Ik heb rekening gehouden met de vraag of kritiek van anderen en dit natuurlijk binnen de kennis van mijn momentele ervaringen. Ik ben al niet ontevreden, maar verbeteren kan zeer zeker. Ik oefen ook de aanbevolen technieken. Mijn dank aan allen die komen kijken, misschien er plezier aan beleefd hebben en zeer zeker aan diegenen die kritiek hebben geuit. Het is altijd leerrijk. Nu het volgend verhaal zal wel redelijk lang op zich laten wachten, want ik heb gemerkt dat ik steeds langer aan één eendje werk, maar dat geef niet. Als ze maar beter worden, nietwaar ? Zal ook werk maken van die schaduwen.

Als er nog iemand ideeën heeft i.v.m. het losmaken van de vleugels of plaatsen van voetjes. Het idee, Is altijd graag meegenomen.

Re: Crazy Ducks 7

Een totaal ander idee: deze verhaaltjes posten in fotoverhalen?
    Try and fail, but don't fail to try.
    Toestel: Canon EOS 1000D
    Glaswerk: Sigma 18-50mm, Sigma 50-200mm

Comment

Re: Crazy Ducks 7

Oorspronkelijk geplaatst door z0rk Bekijk bericht
      Een totaal ander idee: deze verhaaltjes posten in fotoverhalen?
      was al eerder geopperd maar daar kreeg hij geen commentaar vertelde hij

Comment

Working...
      X