Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huilende baby

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Huilende baby

Eerste keer dat ik zoiets probeer...

Is het iets?

Mvg,

F/10
    28mm
    8sec
    Iso 100

Huilende baby

Facebook Silencior Landscapes
    500px

Re: Huilende baby

Erg grappig. Bang in de donker ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      Erg grappig. Bang in de donker ?
      :-) Neen, het is een werkje van een Franse kunstenares die in Parijs werkt.
      Werd aangekocht door mijn grootvader, wilde eens iets uittesten maar blijkbaar niet zo goed gelukt.

Toch bedankt,
      Facebook Silencior Landscapes
      500px

Comment

ik vind m ni slecht gelukt, alleen spijtig van de schaduw op de "baby" zijn/haar gezicht.
        De schaduw in de achtergrond vind k wel schoon gelukt (als het de bedoeling was, maar ik neem aan van wel)
        Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

Comment

Ik vind het ook een fraai beeld. Die schaduw mag je proberen weg te werken of beter nog, probeer opnieuw en vermijd die schaduwvlek. Ook achtergrond valt in mijn smaak.

Comment

ik volg hier mijn beide voorgangers
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Je hebt een mooie achtergrond, maar je zit wel met heel hard licht, als je geen softbox hebt, dan plaats je je flitsers gericht naar een wit paneel,zo krijg je veel zachter licht. Dan een beetje spelen met de richting zodat je schaduwen vermijd waar die niet thuishoren, ofwel het licht nog eens laten reflecteren op een tweede wit paneel zodat je de schaduwen van het eerste licht uitlicht, een soort tegenlicht maken dus, of het simpelst van al werken met twee of drie flitsers op een wit paneel, Het is een beetje zoeken maar dat is nu juist het boeiendste aan dit soort fotografie, het licht leren begrijpen en manipuleren. Je achtergrond is alvast heel mooi,je onderwerp staat wel heel erg onderaan de zwarte rand stoort. Ik raad je aan je belichting op te bouwen, eerst je hoofdlicht en als dat goed zit dan de rest van de belichting stap voor stap bijvoegen tot het resultaat je bevalt. Wat je hier post heeft de mogelijkheid om een heeeel mooi beeld te worden, de uitvoering van het licht maakt dat het nog niet in orde is. Grtjes Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

Comment

Working...
              X