Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kattenkopjes
Collapse
X
-
-
Re: Kattenkopjes
Het is een goeie foto wat mij betreft. Linkerhelft alleen kan ook, maar dara is hier niet voor gekozen, maar voor de wisselwerking voorgrond/achtergrond - scherpte/onscherpte, en op zich vind ik dat wel leuk.
Ik zou de achterste bloempjes toch proberen iets donkerder te maken, niet veel... ongeveer 1 à 2/3de stop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk berichtHet is een goeie foto wat mij betreft. Linkerhelft alleen kan ook, maar dara is hier niet voor gekozen, maar voor de wisselwerking voorgrond/achtergrond - scherpte/onscherpte, en op zich vind ik dat wel leuk.
Ik zou de achterste bloempjes toch proberen iets donkerder te maken, niet veel... ongeveer 1 à 2/3de stop.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtDe voorste bloemetjes dan ook
Robby BB
De achterste zijn iets te fel. Nabewerking in de digidoka dus.
Comment
-
Bedankt voor jullie reacties.
Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk berichtHet is een goeie foto wat mij betreft. Linkerhelft alleen kan ook, maar dara is hier niet voor gekozen, maar voor de wisselwerking voorgrond/achtergrond - scherpte/onscherpte, en op zich vind ik dat wel leuk.
Grtjs,
Biebel
Comment
-
-
ja, goe gelukt en ik de visie van vedeka wel volgen
Comment
-
Volg vedeka,mooi in beeld gebrachtHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment