Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind deze wel mooi van licht. Volgens mij kom je aan een mooiere compo door wat te croppen. Ik zou die kranen rechts er af halen en ook onderaan een stukje tot net waar dat golfje dan uit de rechter benedenhoek vertrekt.
Ik vind deze wel mooi van licht. Volgens mij kom je aan een mooiere compo door wat te croppen. Ik zou die kranen rechts er af halen en ook onderaan een stukje tot net waar dat golfje dan uit de rechter benedenhoek vertrekt.
Ik volg hier Anaisje, voor mij heeft die kraan gen meerwaarde aan je foto anders mooie foto
Renée
Mooie avondfotografie. Ik zou die kraan niet weghalen, maar gewoon rechtzetten, en de giek van de achterliggende kraan wegclonen. Nu valt de kraan teveel op door haar scheefstaan.
Groetjes
Raar dat TS hier niet meer op reageerde, die grote kraan vormt een vast punt van de skyline van Temse, nl. een oude kraan van de Boelscheepwerf. Ik zou 'm dus zeker niet weg doen, die kleine kraan weg clonen zou'k wel doen.
Kan mij iemand raad geven hoe ik die grote kraan iets rechter kan zetten,Heb PS Elements 9 op mijn laptopstaan maar ben beginneling op dit vlak bewerken enz
Tips steeds welkom ,Groetjes Jozef
Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Oorspronkelijk geplaatst door jozef De RyckBekijk bericht
Kan mij iemand raad geven hoe ik die grote kraan iets rechter kan zetten,Heb PS Elements 9 op mijn laptopstaan maar ben beginneling op dit vlak bewerken enz
Tips steeds welkom ,Groetjes Jozef
Kijk eens bij Filters en kies voor Correct Camera Distortion (sorry voor mijn Engelse versie)
en ga dan gewoon eens lekker experimenteren.
Comment