Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Brugje staat nogal centraal en is precies niet echt scherp .
Ik zou iets korter bij gekomen zijn en het brugje onderaan op de 1/3 regel geplaats .
Ik luister naar de rest van de meningen die volgen
Groetjes
Luc
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
hier is iets fout gegaan met het scherpstellen of tijdens opname bewogen? Verscherpen helpt dan niet meer...gewoon opnieuw proberen
compo weinig spannend, maar dat is van later zorg, kleuren zijn goed.
Onderwerp heel centraal, en helemaal onscherp. Er zitten ook geen exif gegevens in de foto zodat het gissen is naar de reden van de onscherpte. Zo te zien op de foto is ie waarschijnlijk ook genomen ergens midden op de dag bij zeer fel licht.
Opnieuw doen zou ik zeggen. Alleen door te oefenen en te blijven oefenen worden we beter.
Groetjes
Onderwerp heel centraal, en helemaal onscherp. Er zitten ook geen exif gegevens in de foto zodat het gissen is naar de reden van de onscherpte. Zo te zien op de foto is ie waarschijnlijk ook genomen ergens midden op de dag bij zeer fel licht.
Opnieuw doen zou ik zeggen. Alleen door te oefenen en te blijven oefenen worden we beter.
Groetjes
Dat is de originele foto er was te veel electriciteit
Als er hier iemand kan mag hij er iets moois van maken
Nikon D5000 kitlens 18- 55
f/8 iso-400
1/800 sec 18mm
Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6
Je vraagt iets wat onmogelijk is. Van een onscherpe kan je onmogelijk een scherpe maken. Maar door de draden en verkeersborden weg te clonen en een iets andere compo te maken zie je in welke richting ik zou gaan. Maar nogmaals, ik kan er geen goeie meer van maken.
Comment