Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kasteel-Ooidonk
Collapse
X
-
-
Re: Kasteel-Ooidonk
nie slecht
beetje postkaart-achtig
-
Volgens mij heb je hier 2 opties:
- de foto volledig symmetrisch maken
- gaan voor totaal geen symmetrie.
Wat mij betreft, blijft deze foto een beetje tussen de 2 hangen, waardoor het beeld een beetje slordig is. Waarom is er geen ruimte meer rechts van het kasteel?
Ik heb de indruk dat die witte stoel scherper is dan het kasteel zelf.
Anders wel mooie kleuren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtVolgens mij heb je hier 2 opties:
- de foto volledig symmetrisch maken
- gaan voor totaal geen symmetrie.
Wat mij betreft, blijft deze foto een beetje tussen de 2 hangen, waardoor het beeld een beetje slordig is. Waarom is er geen ruimte meer rechts van het kasteel?
Ik heb de indruk dat die witte stoel scherper is dan het kasteel zelf.
Anders wel mooie kleuren!Groeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtWaarom is er geen ruimte meer rechts van het kasteel?
een bijgebouw of het was een soort entree, waarvan de hevel teveel opviel.Nikon D90
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bruce61 Bekijk berichtik heb rechts een stuk van de foto moeten knippen, daar vooraan stond nog
een bijgebouw of het was een soort entree, waarvan de hevel teveel opviel.
Een ander standpunt bv recht voor het kasteel had je foto misschien ook beter kunnen maken ( als dat mogelijk was natuurlijk)
Groeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
Comment
-
-
Was ik nu net van plan deze namiddag daar eens foto's te gaan nemen. Maar de lucht was een spelbreker, eentonig grijs is niet je dat in foto's hé. Onze huwelijksfoto's zijn er namelijk genomen, en na 36 jaar is het misschien de moeite om er nog eens langs te gaan.
Ik mis in deze vooral de scherpte, voor wat betreft de compo zijn er (denk ik) betere mogelijkheden, maar die zal ik zelf eerstdaags eens gaan uitproberen.
Comment
Comment