Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FamilieBand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• FamilieBand

Wat vinden jullie hiervan: Compo / scherpte / onderwerp weergave :

NIKON D90 - f/5.6 - 1/125 - ISO200 - Focuslengte 86.0mm - Sigma 70-200 f/2.8

NIKON D90 - f/5.6 - 1/125 - ISO200 - Focuslengte 86.0mm - Sigma 70-200 f/2.8

NIKON D90 - f/5.6 - 1/125 - ISO220 - Focuslengte 86.0mm - CROPPED - Sigma 70-200 f/2.8
    Last edited by Porkypig2011; 17 februari 2011, 16:52. Reden: Vraagstelling vergeten

Re: FamilieBand

Goh, om eerlijk te zijn spreken ze me alledrie niet aan. Hoe komt dit? Het komt allemaal nogal rommelig over.
    Bij dit soort foto's is het goed om orde in die chaos te scheppen door middel van uitzuivering. More is less in het geval van deze banden. Probeer eens dichter op de banden te gaan. Ik zie bijvoorbeeld in je eerste foto een hoopje van 3 banden, daar zit ritme in, dat zou je kunnen vastleggen hebben bijvoorbeeld.
    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Vind ze zeker niet slecht hoor!

Bij foto 1 zou je misschien selectief je schaduwen iets kunnen oplichten. En misschien met soft-focus werken zodat de middenste wiel met band de aandacht gaat opeisen, zodat je iets van een hoofdonderwerp hebt.

Foto 2 & 3: Mooi omzetting, mooi standpunt, doch zou ik met je telelens overgegaan zijn tot je maximale diafragma f2.8. En ietske je contrast verhogen.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

De scherpte is goed,de omzetting is mooi,maar je compo vind ik minder,de foto's zijn wat gewoontjes,met zo'n dingen,een mooi onderwerp hoor,moet je creatiever zijn in je compo en in je fotograferen om een boeiend beeld te krijgen,spelen met je scherptediepte is al een goed beginGrtjes FRancine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Bedankt al vast voor de reakties, ik ga alvast aan de slag.

Comment

Working...
          X