Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor altijd...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Voor altijd...

Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Re: Voor altijd...

Op zicht best wel mooi natuurlijk, maar mij een tikkeltje te cliché met die kadertjes,
    die rozen die nooit gaan zonder doornen en dan die verenigde ringen voor eeuwig dat
    meestal niet eens zo lang hoeft te duren.

Comment

Inderdaad een cliché maar toch mooi. De inhoud zit er stevig in en het licht zit sfeervol goed ook al zijn de ringen op het randje (is ook maar een randopmerking). Schaduwstreep op de achtergrond had beter afwezig geweest. Mag zeker gezien worden
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik vind deze een zeer mooie Mysti
        Mooie scherpte op de ringen die het eeuwig samen zijn benadrukken!
        Last edited by G-rar; 1 december 2010, 14:21.
        Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

Hallo,

vooreerst hartelijk dank voor jullie commentaren.

@ Doudeke: Gek toch hoe mensen verschillende gevoelens krijgen bij het bekijken van eenzelfde beeld. De bedoeling was eerder een positieve benadering maar jij ziet er vooral de scherpe kantjes en het eindige van. Ik apprecieer je kritiek en benadering echter enorm omdat ik weet dat jij met je hart spreekt en daar hou ik wel van!

@ GR: Het licht en de schaduwstreep zijn de eigenlijke reden van deze foto. Ze staan nl. op onze slaapkamer waar voorlopig ook de kleine zijn bedje heeft. Ik was hem in slaap aan het zingen gisteren in de vroege namiddag en de lage zon die door de gordijnen scheen gaf dit lichtspel op de kaders / muur. Toen ik dit zag ben ik snel m'n statief en fototoestel gaan halen, ik heb een kleine mise-en-scène gedaan en dit is het resultaat.
          Vervelend gevolg echter was dat de kleine zijn dutje van korte duur was...

@ G-rar: Kortweg ne dikke merci voor uwe positieve kritiek. Da's altijd fijn om te horen.
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

ik vind de doordachte opbouw van de compositie mooi.
            in deze foto zit een verhaal.
            deze foto spreekt boekdelen.
            een pessimist is een optimist met ervaring.
            Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
            Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Working...
            X